Jakými způsoby můžu zaplatit vyúčtování OneNet? (ADMIN)

  1. Inkasem - inkaso ve prospěch bankovního účtu číslo 221233/0300 si můžete nastavit ve OneNet samoobsluze v části Vyúčtování - Nastavení vyúčtování - Peněženky.
  2. Jednorázovým příkazem na bankovní účet 221217/0300 - vyplňte variabilní a specifický symbol, které jsou uvedeny v záhlaví každého vyúčtování. Variabilní symbol se mění každý měsíc a vždy odpovídá položce "Daňový doklad číslo", specifický symbol zůstává nezměněn.
  3. Vložením hotovosti přímo na náš účet - navštivte jakoukoliv pobočku ČSOB banky.
  4. Platba Vyúčtování pomocí QR kódu - QR kód najdete ve OneNet samoobsluze v části Vyúčtování - Útrata a Vyúčtování - Vyúčtování. V mobilní aplikaci vaší banky zvolte platbu QR kódem, ten pak ofoťte na váš mobil. Platbu potvrďte a odešlete.

Platba pomocí SIPA není pro firemní smlouvy OneNet aktuálně možná.

Kde najdu své Vyúčtování?

  1. Vaše vyúčtování si můžete stáhnout z OneNet samoobsluhy.
  2. Vyúčtování vám případně můžeme doručit Českou poštou nebo e-mailem.

Jaká je splatnost Vyúčtování?

Splatnost vašeho OneNet vyúčtování je standardně 30 dní, pokud nemáte domluvené individuální podmínky s jinou dobou splatnosti.

Pokud nestihnete Vyúčtování uhradit do data splatnosti, můžeme vám v souladu s Ceníkem služeb naúčtovat poplatek za Blokaci služeb.

Kde si ověřím, že konkrétní bankovní účet skutečně patří společnosti Vodafone?

Ověření je možné provést na webových stránkách Finanční správy. Po zadání DIČ společnosti Vodafone CZ25788001 se vyhledají všechny aktuálně platné bankovní účty.

Mějte přehled o svých službách díky aplikaci Můj Vodafone