Jak se v Můj Vodafone přepnu na jinou službu z mého účtu?

Po přihlášení do Můj Vodafone vám jako první zobrazíme jednu ze služeb, které u nás máte. Sami si můžete nastavit, kterou službu uvidíte po přihlášení jako první.

Jak si nastavím výchozí službu, kterou po přihlášení uvidím jako první?

Jak změním výchozí účet / službu, které se mi po přihlášení zobrazí?

K přihlášení využijte svůj e-mail a heslo.

Klikněte na nabídku Účet (červené tlačítko se siluetou postavy a vaším jménem) a vyberte Nastavení přihlašování e-mailem.

Pokud budete chtít výchozí službu upravit v mobilní aplikaci Můj Vodafone, klikněte na Můj účet - šipku vedle jména / názvu zákaznického účtu - Ozubené kolečko v části Můj profil.

V části Výchozí účet a služba vyberte zákaznický účet a následně službu, kterou uvidíte po přihlášení jako první.

Nastavení nezapomeňte uložit, projeví se při příštím přihlášení (doporučujeme provést odhlášení a nové přihlášení také v mobilní aplikaci). Nastavení výchozí zobrazené služby platí pro webovou samoobsluhu i pro aplikaci Můj Vodafone.

Jak se přepnu na jinou službu nebo zákaznický účet?

Jak se v mobilní aplikaci Můj Vodafone přepnu na jiné telefonní číslo nebo službu?

Když u nás máte více služeb, po přihlášení vidíte na hlavní obrazovce údaje k jedné z nich. Pokud se potřebujete přepnout na jiné mobilní číslo nebo jinou službu, postupujte následovně:

Klikněte na nabídku Můj účet a následně na své jméno (šipku vedle něj).

Po kliknutí na tlačítko Můj účet (vpravo dole) se objeví nabídka, kde je hned nahoře uvedené vaše jméno (nebo název firmy) a vedle něj je šipka dolů.

Z nabídky vyberte název svého zákaznického účtu a následně číslo služby, na kterou se chcete v aplikaci přepnout.

Pokud používáte e-mailové přihlašování pro více zákaznických účtů, uvidíte názvy všech dostupných zákaznických účtů, až po výběru jednoho z nich si vybíráte konkrétní číslo služby.

Po výběru se vám opět načte hlavní stránka aplikace, na které uvidíte podrobnosti k vybranému mobilnímu číslu nebo službě.

Hodit se vám to může například pro vyzvednutí datového dárku, využití Zrychlení na maximum nebo aktivaci neomezených dat v případě výpadku internetu.

Jak se v mobilní aplikaci Můj Vodafone+ přepnu na jiné telefonní číslo nebo službu?

Přepnutí na jinou službu

Na stránce Úvod jednoduše přejeďte prstem zprava doleva přes dlaždici s telefonním číslem (nebo internetem či televizí). Podle právě zobrazené služby se následně změní obsah dalších informačních dlaždic.

Přepnutí na jiný zákaznický účet

Na stránce Úvod klikněte na nápis Administrátor (nebo Plátce či Uživatel) v horní části stránky. Zobrazí se vám možnost přepnutí účtů, vyberte jiný účet, ke kterému máte přístup a následně nabídku křížkem zavřete.

Jak se ve webové samoobsluze Můj Vodafone přepnu na jiné telefonní číslo / službu nebo jiný zákaznický účet?

Pokud se potřebujete přepnout na jiné mobilní číslo nebo jinou službu, postupujte následovně:

Klikněte na červené tlačítko se siluetou postavy a jménem (vpravo nahoře) a vyberte Moje služby.

Po kliknutí na tlačítko Moje služby uvidíte všechny služby, které u Vodafonu máte.

Z nabídky si vyberte číslo služby, na kterou se chcete přepnout.

Po výběru se vám hlavní stránka samoobsluhy načte znovu a uvidíte informace k vámi vybrané službě. Hodit se vám to může například pro vyzvednutí datového dárku, zapnutí Zrychlení na maximum nebo aktivaci neomezených dat v případě výpadku internetu.

Přepínání mezi různými zákaznickými účty najdete ve webové samoobsluze v nabídce Účet (červené tlačítko se siluetou postavy), kde uvidíte část "Máte přístup k účtům".

Mějte přehled o svých službách díky aplikaci Můj Vodafone+