Mohu si pojmenovat jednotlivá telefonní čísla / čísla internetu, televize?
Hlavně u zákaznických účtů, na kterých máte více telefonních čísel / služeb, oceníte možnost si jednotlivá čísla pojmenovat – např. podle toho, kdo číslo využívá, k čemu ho používáte apod.
Kromě toho, že pojmenování uvidíte ve své samoobsluze Můj Vodafone, zobrazí se vám pojmenování i ve vašem měsíčním Vyúčtování.
Pojmenovat můžete nejen konkrétní služby, ale také jednotlivé plátce.
Po přihlášení na stránce Přehled v části Moje služby - klikněte na pojmenovat službu pod číslem služby nebo pro úpravu vlastního názvu stačí kliknout na ikonu tužky.
V sekci Služby - klikněte na pojmenovat službu pod číslem služby nebo pro úpravu vlastního názvu stačí kliknout na ikonu tužky.
V sekci Vyúčtování - klikněte na pojmenovat plátce pod číslem plátce nebo pro úpravu vlastního názvu stačí kliknout na ikonu tužky.
V sekci Účet (ikona panáčka vpravo nahoře) - Základní informace - zde najdete možnost pojmenovat službu nebo plátce podle podle toho, jakou službu máte vybranou v roletce v horní části stránky (pokud máte víc služeb).
Po přihlášení na stránce Úvod v části Moje služby - vlastní název uvidíte přímo u telefonního čísla nebo čísla internetu či televize. Změnu provedete kliknutím na ikonu tužky. Změna názvu se v aplikaci propíše do cca 15 minut.
V sekci Služby - vlastní název uvidíte přímo u telefonního čísla nebo čísla internetu či televize. Změnu provedete kliknutím na ikonu tužky. Změna názvu se v aplikaci propíše do cca 15 minut.