Co musí elektronický podpis obsahovat, abychom ho přijali ke zpracování?
Přijímáme pouze dokumenty s elektronickým podpisem ve formátu PAdES programu Adobe Acrobat Reader.
Akceptujeme elektronické podpisy vydané od certifikačních autorit: První certifikační autorita, PostSignum (Česká pošta), eIdentity.
Pokud má dokument více stran, je potřeba všechny dokumenty podepsat jako soubor – např. u podpisu Rámcové smlouvy je potřeba mít v jednom souboru smluvní i rozpisovou část a celý soubor opatřit pouze jedním elektronickým podpisem.
Jak si nastavím PAdES formát v Adobe Acrobat Readeru?
Nastavení je potřeba provést na úrovni Adobe Acrobat Readeru – nestačí nastavení na úrovni dokumentu.
Postupujte následovně:
Edit/Editovat
Performances/Preference
Signatures/Podpisy
Creation and Appearance – More / Vytváření a vzhled – Další
Default Signing Format – CadES-Equivalent / Trvalý podpisový formát => zaškrtnuto Include signature´s revocation status – obsahuje odvolání podpisu