Mohu formuláře podepsat elektronickým podpisem?

Ano, je to možné. Elektronický podpis přijímáme u těchto dokumentů:

Elektronickým podpisem není možné označit Smlouvu se zvýhodněním na služby.

Co musí elektronický podpis obsahovat, abychom ho přijali ke zpracování?

  • Přijímáme pouze dokumenty s elektronickým podpisem ve formátu PAdES programu Adobe Acrobat Reader.
  • Akceptujeme elektronické podpisy vydané od certifikačních autorit: První certifikační autorita, PostSignum (Česká pošta), eIdentity.
  • Pokud má dokument více stran, je potřeba všechny dokumenty podepsat jako soubor – např. u podpisu Rámcové smlouvy je potřeba mít v jednom souboru smluvní i rozpisovou část a celý soubor opatřit pouze jedním elektronickým podpisem.

Jak si nastavím PAdES formát v Adobe Acrobat Readeru?

Nastavení je potřeba provést na úrovni Adobe Acrobat Readeru – nestačí nastavení na úrovni dokumentu.

Postupujte následovně:

  • Edit/Editovat
  • Performances/Preference
  • Signatures/Podpisy
  • Creation and Appearance – More / Vytváření a vzhled – Další
  • Default Signing Format – CadES-Equivalent / Trvalý podpisový formát => zaškrtnuto Include signature´s revocation status – obsahuje odvolání podpisu

Mějte přehled o svých službách díky aplikaci Můj Vodafone