Jak mám nastavit a začít používat Vodafone Vlastní 3G zónu?

Z důvodu technologické zastaralosti a konce životnosti zařízení jsme nuceni ukončit provoz služby Vlastní 3G zóna. K 31. březnu 2021 proto Vlastní 3G zóna přestane fungovat. Máme pro vás však dobrou zprávu, funkci Vlastní 3G zóny plnohodnotně nahradí Wi-Fi volání. Stačí vám telefon s podporou této funkce a být v dosahu Wi-Fi sítě s připojením na internet. Podívejte se na podrobnosti k Wi-Fi volání.

Jak nastavit 3G zónu v mojí samoobsluze na stránce muj.vodafone.cz?

  1. Připojte zařízení k internetu a zapojte do zásuvky.
  2. Po přihlášení na muj.vodafone.cz pod vaším administrátorským heslem zvolte sekci Služby - Volání a SMS. Pokud máte na zákaznickém účtu více čísel, v roletce vyberte libovolné z nich.
  3. Sjeďte v seznamu služeb na část Sdílené služby a klikněte na tlačítko Změnit v části Vlastní 3G zóna.
  4. Vyberte položku Přidat novou 3G zónu.
  5. Vyplňte sériové číslo zařízení (najdete ho na krabici či přímo vzadu na zařízení), název (můžete si zvolit libovolně) a zaškrtněte souhlas s podmínkami služby Vodafone Vlastní 3G zóna.
  6. Po aktivaci Vlastní 3G zóny můžete na stejném místě zadat telefonní čísla, která mají Vodafone Vlastní 3G zónu využívat. Z kapacitních důvodů doporučujeme využívat maximálně pro 16 uživatelů.
3G zóna v Můj Vodafone

Jak změnit uživatele využívající Vodafone Vlastní 3G zónu?

Co dělat, pokud Vlastní 3G zóna nefunguje?

Jak zjistím sériové číslo 3G zóny?

Naposledy upraveno 19. 01. 2021