Při pokusu o aktivaci vidím hlášku, že můj účet není způsobilý pro aktivaci mobilního připojení na Apple Watch.
- Zkontrolujte, že máte na iPhonu iOS 17.1 nebo novější a na hodinkách watchOS 10.1 nebo novější.
- Pokud využíváte beta verzi systému na jednom ze zařízení, je potřeba se vrátit na poslední veřejnou verzi. U beta verzí nemusí být služba dostupná.
- Podívejte se na podporovaná zařízení. Pokud by vaše Apple Watch nebyly zakoupené v EU, nemusí být aktivace dostupná.
- Aktivaci je možné provést pouze v ČR, roaming na Apple Watch není podporovaný.
Požádal jsem o aktivaci, ale v aplikaci Watch vidím stále v sekci Mobilní data nápis "čekání".
- Zkontrolujte, že máte iPhone i Apple Watch připojené k internetu.
- Obě zařízení restartujte, případně proveďte i smazání dat (odpojení) Apple Watch a nové spárování s iPhonem (návod zde).
- Pokud uplynulo 24 hodin od žádosti o aktivaci a ani po restartu obou zařízení se situace nemění, kontaktujte nás.
Při pokusu o aktivaci mi OneNumber portál píše, že můj tarif není způsobilý pro využití služby.
Jsem zákazník OneNetu a nedaří se mi službu aktivovat, co je příčinou?
- Zákazníci OneNet zadávají aktivaci přes OneNet samoobsluhu, nikoliv přes aplikaci Watch v iPhonu. Podívejte se na podrobný návod.
V pořádku jsem si OneNumber aktivoval, Apple Watch se však stále nepřipojují do mobilní sítě, je něco špatně?
- Pokud máte své Apple Watch poblíž iPhonu nebo jsou připojené ve stejné Wi-Fi síti jako váš iPhone, šetří baterii a místo mobilní sítě využívají spojení s iPhonem. K přepnutí na mobilní síť dochází až poté, co svůj iPhone vypnete nebo se od něj dostatečně vzdálíte.
- Více informací najdete v Techfóru.
Do Apple Watch jsem si nahrál eSIM s běžným telefonním číslem, ale nefunguje mi, proč?
- Apple Watch se k LTE síti připojí pouze se službou OneNumber, kdy máte stejné telefonní číslo v hodinkách i ve svém iPhonu. Pokud do hodinek nahrajete eSIM s běžným samostatným telefonním číslem, nebudete mít signál a služby nebudou funkční.