Proč mi nefunguje přihlášení do OneNumber portálu?
Ujistěte se, že pro přihlášení používáte stejné údaje, jakými se přihlašujete do samoobsluhy Můj Vodafone.
Při přihlašování přes telefonní číslo zadávejte své číslo bez mezer a bez předvolby - například takto: 777xxxyyy. Pokud máte aktivní přihlašování e-mailem, použijte údaje pro přihlášení e-mailem.
Pro přihlášení potřebujete přístup administrátora, pokud byste se hlásili s uživatelským heslem nebo heslem plátce, nebudete moct zadávat žádné změny nebo objednání služby.
Pokud máte pouze 4místné číselné heslo, do OneNumber portálu se nepřihlásíte. Změňte si prosím své heslo na kombinaci alespoň 6 číslic.
Nefunguje vám přihlášení ani po zadání správných údajů? Může se jednat o krátkodobé potíže s přihlášením, zkuste to prosím za pár minut znovu.
Pokud se do OneNumber portálu přihlašujete přes webový prohlížeč, pošleme vám po zadání údajů ještě ověřovací kód do SMS, kterým je potřeba přihlášení dokončit.
Máte u nás firemní tarif OneNet? V tom případě pro vás OneNumber portál není určený, využijte pro aktivaci OneNet samoobsluhu.