Proč mi nefunguje přihlášení do OneNumber portálu?

  • Ujistěte se, že pro přihlášení používáte stejné údaje, jakými se přihlašujete do samoobsluhy Můj Vodafone.
  • Při přihlašování přes telefonní číslo zadávejte své číslo bez mezer a bez předvolby - například takto: 777xxxyyy. Pokud máte aktivní přihlašování e-mailem, použijte údaje pro přihlášení e-mailem.
  • Pro přihlášení potřebujete přístup administrátora, pokud byste se hlásili s uživatelským heslem nebo heslem plátce, nebudete moct zadávat žádné změny nebo objednání služby.
  • Pokud máte pouze 4místné číselné heslo, do OneNumber portálu se nepřihlásíte. Změňte si prosím své heslo na kombinaci alespoň 6 číslic.
  • Nefunguje vám přihlášení ani po zadání správných údajů? Může se jednat o krátkodobé potíže s přihlášením, zkuste to prosím za pár minut znovu.
  • Pokud se do OneNumber portálu přihlašujete přes webový prohlížeč, pošleme vám po zadání údajů ještě ověřovací kód do SMS, kterým je potřeba přihlášení dokončit.
  • Máte u nás firemní tarif OneNet? V tom případě pro vás OneNumber portál není určený, využijte pro aktivaci OneNet samoobsluhu.

Mějte přehled o svých službách díky aplikaci Můj Vodafone