Vyzkoušejte a zkontrolujte následující:
Vypněte a zapněte váš mobilní telefon.
I tato jednoduchá rada někdy opravdu pomůže.
Zkontrolujte, že nemáte na telefonu nastavený režim Letadlo.
Někdy si můžete do režimu Letadlo překliknout i omylem a pak váš telefon nefunguje, jak má.
Zkontrolujte, že nemáte v telefonu zadanou blokaci příchozích hovorů.
Pro zrušení všech blokací v telefonu vytočte kód #330*blokovací heslo#. Blokovací heslo je 0000, pokud jste si ho nezměnili. Blokování si také můžete zkontrolovat/zrušit v samoobsluze Můj Vodafone.
Vyzkoušejte SIM kartu v jiném telefonu.
Pokud bude fungovat a jedná se o chybu telefonu, můžete telefon reklamovat.
Ověřte si, že nemáte z nějakého důvodu (pozdní platba, blokace z důvodu ztráty nebo krádeže) služby blokované na SIM kartě.
V samoobsluze Můj Vodafone najdete případné blokace v přehledu pod možností Omezení služeb.
U předplacené karty zkontrolujte její platnost.
Pokud jste kredit nedobili víc jak 10 měsíců, tak kartu automaticky rušíme.
Zkontrolujte, jestli nemáme výpadek sítě.
Je to nepříjemné, ale ani my se z různých důvodů nevyhneme výpadkům sítě. V Mapě pokrytí si po zadání vaší adresy můžete ověřit, jestli tam signál máme aktuálně v pořádku.
Pokud ani jedna z výše uvedených rad nepomůže a stále vám nepůjde volat, kontaktujte naši Linku péče o zákazníky na 800 77 00 77.