Co mám dělat, když mi nefunguje příchozí volání v ČR?

Vyzkoušejte a zkontrolujte následující:

Vypněte a zapněte váš mobilní telefon.

I tato jednoduchá rada někdy opravdu pomůže.

Zkontrolujte, že nemáte na telefonu nastavený režim Letadlo.

Někdy si můžete do režimu Letadlo překliknout i omylem a pak váš telefon nefunguje, jak má.

Zkontrolujte, že nemáte v telefonu zadanou blokaci příchozích hovorů.

Pro zrušení všech blokací v telefonu vytočte kód #330*blokovací heslo#. Blokovací heslo je 0000, pokud jste si ho nezměnili. Blokování si také můžete zkontrolovat/zrušit v samoobsluze Můj Vodafone.

Vyzkoušejte SIM kartu v jiném telefonu.

Pokud bude fungovat a jedná se o chybu telefonu, můžete telefon reklamovat.

Ověřte si, že nemáte z nějakého důvodu (pozdní platba, blokace z důvodu ztráty nebo krádeže) služby blokované na SIM kartě.

V samoobsluze Můj Vodafone najdete případné blokace v přehledu pod možností Omezení služeb.

U předplacené karty zkontrolujte její platnost.

Pokud jste kredit nedobili víc jak 13 měsíců, tak kartu automaticky rušíme.

Zkontrolujte, jestli nemáme výpadek sítě.

Je to nepříjemné, ale ani my se z různých důvodů nevyhneme výpadkům sítě. V Mapě pokrytí si po zadání vaší adresy můžete ověřit, jestli tam signál máme aktuálně v pořádku.

Pokud ani jedna z výše uvedených rad nepomůže a stále vám nepůjde volat, kontaktujte naši Linku péče o zákazníky na 800 77 00 77.

Naposledy upraveno 22. 11. 2020