Vodafone

Mám u vás více zákaznických účtů, mohu je sloučit pod jeden?

Pokud u nás máte více zákaznických účtů a chcete, aby všechna čísla byla pod jedním a mohli jste si je spravovat pod jedním přihlášením do samoobsluhy na muj.vodafone.cz, můžete využít sloučení účtů.

  1. Zavolejte na Linku péče o zákazníky na *77.
  2. Navštivte některou z našich prodejen.

Změnu provedeme zdarma.

Pokud chcete svůj zákaznický účet sloučit s účtem jiného zákazníka, využijte Dohodu o postoupení smlouvy.

Mějte svůj účet pod kontrolou

Stáhněte si aplikaci Můj Vodafone

Vše důležité vyřešíte přímo ve svém telefonu.

Přihlaste se do Můj Vodafone

Spravujte svůj účet odkudkoliv.

Přihlášení

  • Vždy něco navíc
  • Nastavení vždy po ruce
  • Výdaje pod kontrolou
  • Nejlepší aplikace