Vodafone

Jak reklamovat telefon či datové zařízení?

Reklamovat můžete telefony a datová zařízení zakoupené u Vodafonu v České republice. Reklamaci můžete uplatnit jedním z těchto způsobů:

  1. Navštivte jednu z Vodafone prodejen.
  2. Pošlete telefon spolu se záručním listem nebo dokladem o koupi (fakturou), žádostí o opravu, kontaktem na vás a vaší adresou na: Logistika Vodafone, reklamační oddělení WHS, Osvobození 535, 273 03 Stochov. Do žádosti nezapomeňte popsat vadu reklamovaného zařízení.
  3. Navštivte vybrané servisní středisko. Servis vyberte podle značky telefonu, který chcete reklamovat.
Co udělat před předáním telefonu k reklamaci:
  • Dopředu si zazálohujte svá data a kontakty, protože v servisu dojde k přehrání softwaru telefonu.
  • Připravte si Záruční list nebo fakturu, abychom mohli reklamaci přijmout.
  • Vypněte ochranu telefonu (zejména heslo pro odemčení), u Androidu odhlaste svůj Google účet, u iPhonu je nutné vypnout službu Find my iPhone.
  • Pro více informací k reklamacím se můžete podívat na Reklamační řád Vodafonu.
Stav reklamace si pro většinu opravovaných zařízení můžete ověřit přes naše stránky. Údaje pro dohledání stavu opravy najdete v reklamačním protokolu.
Telefon jsem koupil od původního kupujícího, můžu ho u vás reklamovat?
  • Podle platné legislativy i našeho Reklamačního řádu může reklamaci uplatnit pouze kupující, tedy ten, jehož jméno je uvedeno na faktuře a zboží od Vodafonu kupoval.
  • Pokud nejste původním kupujícím, umožníme vám telefon předat k reklamaci opravou, pokud budete mít Záruční list nebo fakturu za zboží.
  • Nemůžete si ale nechat vrátit peníze (odstoupit od kupní smlouvy) nebo telefon vyměnit v případě, že jde např. o opakovanou reklamaci nebo vadu není možné odstranit opravou, to může udělat jen kupující.
Co je VIP servis k telefonu Huawei P9?
  • Tříletá záruka - prodloužení běžné záruky o jeden rok.
  • Tříměsíční záruka na mechanické poškození displeje (lze uplatnit jen 1x).
Jak výhody získám?
  • Do 1 měsíce od koupě telefonu je třeba provést aktivaci v aplikaci HiCare, která je v mobilu předinstalovaná.
  • K uplatnění VIP servisu budete potřebovat doklad o koupi.
  • Podívejte se na podrobné podmínky programu.
Mám potíže s telefonem značky Sony, co mám dělat?

Než pošlete telefon do servisu doporučujeme kontaktovat infolinku Sony nebo zkuste přehrát software vašeho telefonu.

Mějte svůj účet pod kontrolou

Stáhněte si aplikaci Můj Vodafone

Vše důležité vyřešíte přímo ve svém telefonu.

Přihlaste se do Můj Vodafone

Spravujte svůj účet odkudkoliv.

Přihlášení

  • Vždy něco navíc
  • Nastavení vždy po ruce
  • Výdaje pod kontrolou
  • Nejlepší aplikace