nav-check nav-user nav-search nav-basket nav-arrow nav-close nav-hamburger loading cash-registry transport-car network-antenna sms-a-mms odcizeny-telefon document onenet group-business person vodafone-box dum volani-wifi globe-arrow adsl glte handshake fms internet-v-mobilu modem predplacene-karty prislusenstvi pro-mlade rodina tablet tarify telefon vf-zarizeni volani-ze-zahranici volani-do-zahranici aktualni-utrata-a-cerpani vyuctovani historie-vyuctovani-a-plateb dobijeni check-ok sluzby internet earphone world kolac block sim-karta-a-telefon ostatni special info agreement lock arrows messages chat smart-devices pass domecek Vodafone

Chci zrušit smlouvu. Jak mám postupovat a co to pro mě znamená?

  • Naše služby můžete používat bez závazku, ale také se smlouvou na dobu určitou (obvykle na 24 měsíců), díky které získáte např. výhodnější cenu tarifu nebo možnost pořídit si telefon na splátky.
  • Uzavřenou smlouvu můžete zrušit i předčasně, je ale třeba počítat s tím, že vám můžeme doúčtovat určitou část nesplněného závazku.
  • Výpověď může podat vždy pouze majitel zákaznického účtu, tedy ten, na koho je číslo vedeno.
Jak mohu vypovědět smlouvu na dobu určitou?
Pro předčasné zrušení smlouvy využijte formulář, který je k dispozici na našich stránkách.
Podle pokynů ho vyplňte, vytiskněte, podepište a pošlete na adresu sídla Vodafonu. Formulář není možné poslat v elektronické podobě.
Jakmile výpověď obdržíme, potvrdíme vám to SMSkou.
Výpovědní lhůta začíná běžet přijetím výpovědi v centrále Vodafonu, a pokud se nedomluvíme jinak, trvá 30 dní.
Podáním výpovědi smlouvy nedochází ke zrušení telefonního čísla.
Pokud se s námi během výpovědní lhůty nedomluvíte jinak, budeme vám dál poskytovat stávající tarif a služby podle standardních cen bez slevy, která vyplývala ze smlouvy.

Může se vám hodit:


Budu za předčasné zrušení smlouvy platit nějaké penále/pokutu?

Při předčasném zrušení smlouvy o poskytování zvýhodněných podmínek vám doúčtujeme tzv. částku odškodnění. Bude součástí Vyúčtování, které vystavíme po ukončení smlouvy. Počítá se následujícím způsobem:

  1. 20 % ze součtu všech minimálních měsíčních plnění (MSL), která ještě zbývá zaplatit do konce sjednané doby trvání smlouvy.
  2. 100 % ze součtu všech minimálních měsíčních plnění (MSL), která ještě zbývá zaplatit do konce sjednané doby trvání smlouvy v případě, že jste firemním zákazníkem.
  3. Pokud jsme vám poskytli cenové zvýhodnění na zařízení, máme právo vám poskytnutou slevu dodatečně doúčtovat.
Příklad: Smlouvu jste s námi uzavřeli jako nefiremní zákazník na dobu určitou do 1. 12. 2017. Zúčtovací období máte k 4. dni v měsíci a vaši výpověď jsme přijali 1. 6. 2017. Domluvíme se na konci výpovědní doby k 30. 6. 2017. Minimální měsíční plnění máte 690 Kč. To znamená, že do konce smlouvy zbývalo ještě 5 měsíců. Výše odškodnění za předčasné ukončení smlouvy proto bude (690x5) x 20 % = 690 Kč.
Kdy a jak můžu požádat o zrušení/přenos telefonního čísla?
Ověřte si, že u svého čísla nemáte smlouvu na dobu určitou.
Když ano, je třeba nejprve podat její výpověď podle postupu výše.
Zavolejte na Linku péče o zákazníky.
Je to nejjednodušší způsob. Podání výpovědi upravuje bod 6 Všeobecných podmínek.
Ke zrušení čísla dojde po uplynutí výpovědní lhůty.
Výpovědní lhůta trvá 30 dní, pokud se nedomluvíme jinak. Přenos upravují Podmínky služby přenositelnost telefonních čísel.

Co je dobré vědět:


  • V případě zrušení (přenosu) čísla v průběhu zúčtovacího období nedochází k poměrnému účtování měsíčních poplatků.
  • Až do data zrušení čísla v naší síti můžete využít všechny své volné jednotky, ve Vyúčtování vám budeme účtovat celý měsíční poplatek za nastavený tarif a balíčky.
Mám u Vodafonu firemní rámcovou smlouvu, jak mám postupovat?

Zákazníkům s rámcovou smlouvou vystavíme formulář pro Výpověď smlouvy o poskytování zvýhodněných podmínek na lince *77, kde se také dozvíte podrobnosti k podmínkám předčasného zrušení smlouvy.

Jak podat výpověď v případě změny podmínek?

Pokud bychom upravovali všeobecné podmínky nebo přímo podmínky vašeho tarifu, budeme vás o tom dopředu informovat. Kdyby to pro vás znamenalo zhoršení podmínek, máte právo se změnou nesouhlasit a smlouvu zrušit. V takovém případě musíme vaši výpověď obdržet ještě před účinností nových podmínek, a to těmito způsoby:

  1. Číslo bez závazku - výpověď můžete podat telefonicky na *77, osobně v prodejně nebo písemně. V druhých dvou případech vám ještě můžeme pro ověření výpovědi zavolat.
  2. Číslo se závazkem - výpověď smlouvy na dobu určitou je možné podat pouze písemně.

Výpověď se podává na čistém papíru a musí obsahovat:

  • důvod výpovědi
  • jméno a příjmení majitele telefonního čísla (nebo název firmy)
  • telefonní číslo
  • adresu
  • datum a podpis
  • v případě firemních zákazníků výpis z OR (ne starší než 3 měsíce)

Výpověď je třeba poslat písemně na adresu: Vodafone Czech Republic a.s., náměstí Junkových 2, 155 00 Praha 5. Po přijetí výpovědi vám zavoláme s informacemi o dalším postupu, tento hovor je třeba přijmout.

Možnost změny smlouvy upravují Všeobecné podmínky (zejména v bodě 1.1.4 a 1.1.5).

Co dělat, pokud majitel čísla zemře?
  • Při úmrtí majitele zákaznického účtu může pozůstalý požádat o převod čísla nebo jeho zrušení. V případě čísla se smlouvou nevyžadujeme zaplacení smluvní pokuty.
  • Pro provedení změny potřebujeme kopii úmrtního listu a vyplněný formulář, na základě kterého vše zařídíme.
  • Dokumenty nám můžete poslat naskenované na e-mail pece@vodafone.cz, odevzdat je v prodejně Vodafonu nebo poslat na adresu: Vodafone Czech Republic a.s., náměstí Junkových 2, 155 00 Praha 5.

Do samoobsluhy Můj Vodafone se můžete přihlásit ještě 6 měsíců po zrušení posledního čísla. Budete k tomu potřebovat číslo plátce. Pokud si potřebujete uchovat vystavená Vyúčtování, nezapomeňte si je ze samoobsluhy včas stáhnout do svého počítače.

Mějte svůj účet pod kontrolou

Stáhněte si aplikaci Můj Vodafone

Vše důležité vyřešíte přímo ve svém telefonu.

Přihlaste se do Můj Vodafone

Spravujte svůj účet odkudkoliv.

Přihlášení

  • Vždy něco navíc
  • Nastavení vždy po ruce
  • Výdaje pod kontrolou
  • Nejlepší aplikace