Vodafone

Co je DvojSIMka, jak ji mám používat a jak ji objednám?

Díky DvojSIMce:

  • Budete mít stejné telefonní číslo na dvou různých SIM kartách.
  • Můžete využít 4G LTE internet.
  • Druhou SIM použijete třeba v zabudovaném telefonu v autě nebo v modemu.
  • Vždy je nutné mít zapnutou pouze jednu ze SIM karet.
  • Volné minuty a všechny další aktivní služby jsou pro obě karty společné.
  • Ve Vyúčtování uvidíte účtované služby společně pro jedno telefonní číslo.

DvojSIMku vám vystavíme zdarma (k předplacené kartě i tarifu) ve formátu Trio SIM, takže si vyloupnete tu velikost, kterou potřebujete.

Jak získám DvojSIMku?
  1. Objednejte ji na muj.vodafone.cz v sekci Nastavení služeb - SIM karta a telefon. U Nové SIM karty klikněte na Změnit, vyberte DvojSIMku a zvolte adresu pro doručení.
  2. Navštivte prodejnu Vodafonu, kde vám DvojSIMku vydáme hned.
  3. Můžete zavolat operátorovi na *77, který vám DvojSIMku nechá poslat poštou.
Mobilní bankovnictví: Pokud využíváte na původní SIM kartě mobilní bankovnictví, tak si SIM kartu objednejte přes operátora nebo v prodejně, v samoobsluze Můj Vodafone SIM karta s podporou mobilního bankovnictví objednat nejde.
Jak DvojSIMku aktivuji?
    Image Číslo SIM karty
  1. Pomocí SMS - pošlete ze své původní SIM karty SMS na číslo 77777, do textu SMS uveďte pouze 19místné výrobní číslo SIM.
  2. V samoobsluze muj.vodafone.cz - v sekci Nastavení služeb - SIM karta a telefon vyplňte v části Aktivace nové SIM 19místné výrobní číslo nové SIM a klikněte na uložit.
  3. V aplikaci Můj Vodafone - v sekci 4G LTE Internet zvolte Aktivovat LTE SIM kartu a naskenujte 19místné výrobní číslo nové SIM.
  4. Přes Linku péče o zákazníky - zavolejte z původní SIM karty na *77.
  5. V prodejně.
TIP: Před výměnou SIM karty si nezapomeňte zálohovat všechna data z původní SIM. Pokud pro volání využíváte Vlastní 3G zónu, tak po výměně SIM přestanou hovory přes 3G zónu fungovat. Aby se funkčnost obnovila, je třeba v administraci 3G zóny telefonní číslo odebrat, a po dokončení změny znovu přidat. Následně doporučujeme restartovat telefon.
Co dělat při ztrátě DvojSIMky?

Přestože ztratíte jen jednu SIM kartu, je nutné vyměnit obě.

Číslo zablokujte a objednejte si náhradní SIM se stejným číslem.
Zablokováním čísla dojde k blokaci i druhé SIM.
Novou DvojSIMku si můžete objednat podle postupu výše.
Přes samoobsluhu, v prodejně nebo přes operátora.

Mějte svůj účet pod kontrolou

Stáhněte si aplikaci Můj Vodafone

Vše důležité vyřešíte přímo ve svém telefonu.

Přihlaste se do Můj Vodafone

Spravujte svůj účet odkudkoliv.

Přihlášení

  • Vždy něco navíc
  • Nastavení vždy po ruce
  • Výdaje pod kontrolou
  • Nejlepší aplikace