nav-check nav-user nav-search nav-basket nav-arrow nav-close nav-hamburger loading cash-registry transport-car network-antenna sms-a-mms odcizeny-telefon document onenet group-business person vodafone-box dum volani-wifi globe-arrow adsl glte handshake fms internet-v-mobilu modem predplacene-karty prislusenstvi pro-mlade rodina tablet tarify telefon vf-zarizeni volani-ze-zahranici volani-do-zahranici aktualni-utrata-a-cerpani vyuctovani historie-vyuctovani-a-plateb dobijeni check-ok sluzby internet earphone world kolac block sim-karta-a-telefon ostatni special info agreement lock arrows messages chat smart-devices pass domecek pevny-internet convergence Vodafone

Co je DvojSIMka, jak ji mám používat a jak ji objednám?

Díky DvojSIMce:

  • Budete mít stejné telefonní číslo na dvou různých SIM kartách.
  • Můžete využít 4G LTE internet.
  • Druhou SIM použijete třeba v zabudovaném telefonu v autě nebo v modemu.
  • Vždy je nutné mít zapnutou pouze jednu ze SIM karet.
  • Volné minuty a všechny další aktivní služby jsou pro obě karty společné.
  • Ve Vyúčtování uvidíte účtované služby společně pro jedno telefonní číslo.

DvojSIMku vám vystavíme zdarma (k předplacené kartě i tarifu) ve formátu Trio SIM, takže si vyloupnete tu velikost, kterou potřebujete.

Jak získám DvojSIMku?
  1. Objednejte ji na muj.vodafone.cz v sekci Nastavení služeb - SIM karta a telefon. U Nové SIM karty klikněte na Změnit, vyberte DvojSIMku a zvolte adresu pro doručení.
  2. Navštivte prodejnu Vodafonu, kde vám DvojSIMku vydáme hned.
  3. Můžete zavolat operátorovi na *77, který vám DvojSIMku nechá poslat poštou.
Mobilní bankovnictví: Pokud využíváte na původní SIM kartě mobilní bankovnictví, tak si SIM kartu objednejte přes operátora nebo v prodejně, v samoobsluze Můj Vodafone SIM karta s podporou mobilního bankovnictví objednat nejde.
Předplacená karta: Pokud máte anonymní předplacenou kartu (nemáte u ní vyplněné osobní údaje), nepůjde vám novou SIM kartu objednat v samoobsluze ani aplikaci Můj Vodafone. Můžete si ji vyzvednout v prodejně Vodafonu nebo objednat na *77.
Jak DvojSIMku aktivuji?
    Image Číslo SIM karty
  1. Pomocí SMS - pošlete ze své původní SIM karty SMS na číslo 77777, do textu SMS uveďte pouze 19místné výrobní číslo SIM.
  2. V samoobsluze muj.vodafone.cz - v sekci Nastavení služeb - SIM karta a telefon vyplňte v části Aktivace nové SIM 19místné výrobní číslo nové SIM a klikněte na uložit.
  3. V aplikaci Můj Vodafone - v sekci 4G LTE Internet zvolte Aktivovat LTE SIM kartu a naskenujte 19místné výrobní číslo nové SIM.
  4. Přes Linku péče o zákazníky - zavolejte z původní SIM karty na *77.
  5. V prodejně.
TIP: Před výměnou SIM karty si nezapomeňte zálohovat všechna data z původní SIM. Pokud pro volání využíváte Vlastní 3G zónu, tak po výměně SIM přestanou hovory přes 3G zónu fungovat. Aby se funkčnost obnovila, je třeba v administraci 3G zóny telefonní číslo odebrat, a po dokončení změny znovu přidat. Následně doporučujeme restartovat telefon.
Co dělat při ztrátě DvojSIMky?

Přestože ztratíte jen jednu SIM kartu, je nutné vyměnit obě.

Číslo zablokujte a objednejte si náhradní SIM se stejným číslem.
Zablokováním čísla dojde k blokaci i druhé SIM.
Novou DvojSIMku si můžete objednat podle postupu výše.
Přes samoobsluhu, v prodejně nebo přes operátora.

Mějte svůj účet pod kontrolou

Stáhněte si aplikaci Můj Vodafone

Vše důležité vyřešíte přímo ve svém telefonu.

https://www.vodafone.cz/muj-vodafone/

Přihlaste se do Můj Vodafone

Spravujte svůj účet odkudkoliv.

Přihlášení

  • Vždy něco navíc
  • Nastavení vždy po ruce
  • Výdaje pod kontrolou
  • Nejlepší aplikace