nav-check nav-user nav-search nav-basket nav-arrow nav-close nav-hamburger loading cash-registry transport-car network-antenna sms-a-mms odcizeny-telefon document onenet group-business person vodafone-box dum volani-wifi globe-arrow adsl glte handshake fms internet-v-mobilu modem predplacene-karty prislusenstvi pro-mlade rodina tablet tarify telefon vf-zarizeni volani-ze-zahranici volani-do-zahranici aktualni-utrata-a-cerpani vyuctovani historie-vyuctovani-a-plateb dobijeni check-ok sluzby internet earphone world kolac block sim-karta-a-telefon ostatni special info agreement lock arrows messages chat smart-devices pass Vodafone

Jak přejít na nové Red tarify, pokud mám platnou písemnou smlouvu?

Pokud jste stávající firemní zákazník s písemnou smlouvou, kontaktujte oddělení Péče o zákazníky na lince *77 nebo svého obchodního konzultanta. V případě, že si provedete změnu sami v samoobsluze muj.vodafone.cz, nezapomeňte na to, že při uzavření písemné smlouvy, jste si zvolili výši minimální měsíční útraty, kterou je nutné plnit. Když výši měsíční útraty nedodržíte, rozdíl vám doúčtujeme. Této sankci můžete předejít aktivací dalších služeb, nové SIM karty nebo převedením jiného čísla pod váš účet.

Pokud si chcete pořídit novou SIM kartu, obraťte se na naše firemní prodejní oddělení na číslo 800 77 77 00 nebo vašeho obchodního zástupce.

Mějte svůj účet pod kontrolou

Stáhněte si aplikaci Můj Vodafone

Vše důležité vyřešíte přímo ve svém telefonu.

Přihlaste se do Můj Vodafone

Spravujte svůj účet odkudkoliv.

Přihlášení

  • Vždy něco navíc
  • Nastavení vždy po ruce
  • Výdaje pod kontrolou
  • Nejlepší aplikace