Vodafone

Co je VoLTE a jak ho můžu využít?

  • VoLTE (Voice over LTE) znamená, že váš hovor spojíme přes LTE síť.
  • Je dostupné všude tam, kde má Vodafone LTE signál.
  • Telefony s podporou VoLTE podporují také Wi-Fi volání.
Jaké jsou hlavní výhody VoLTE?
  • Hovor spojíme téměř okamžitě, stačí, když i druhá strana používá VoLTE u Vodafonu.
  • Užijete si vysokou kvalitu hovorů HD Voice.
  • Když je vám hlas málo, přidáte si k hovoru i video - ViLTE (Video over LTE). Tuto funkci nemusejí podporovat všechny telefony.
  • S VoLTE můžete být i při hovoru dál připojeni k internetu maximální rychlostí.
Co pro volání přes VoLTE potřebuji?
Telefon, který VoLTE podporuje.
Seznam telefonů najdete na našich stránkách. U některých modelů je funkčnost VoLTE podmíněna zakoupením u Vodafonu.
Aktualizovaný firmware s podporou VoLTE.
Aby vám VoLTE správně fungovalo, potřebujete mít v telefonu aktuální firmware, který funkci zpřístupňuje.
LTE SIM kartu.
Jestli ještě LTE SIM nemáte, zdarma si ji objednejte přes Můj Vodafone nebo se zastavte v naší prodejně. LTE SIM poznáte podle nápisu LTE přímo na ní.
Aktivované "Wi-Fi volání a VoLTE" v samoobsluze Můj Vodafone.
Aktivaci zadáte na muj.vodafone.cz v sekci Nastavení služeb - Volání a SMS. Když máte iPhone 6 a novější, proběhne aktivace služby na vašem čísle automaticky a nemusíte se o to starat.
Musí mít obě strany hovoru VoLTE aktivní?

Nemusí, s druhou stranou se uslyšíte, i když budete volat třeba tomu, kdo používá starší tlačítkový telefon. Pro využití některých výhod VoLTE je ale oboustranná podpora nezbytná:

  • Spojení hovoru do 2 sekund - proběhne v případě, že obě strany používají VoLTE v síti Vodafonu.
  • HD Voice - jasněji se uslyšíte, pokud voláte v rámci sítě Vodafone a obě strany hovoru mají telefon, který HD Voice podporuje. HD Voice funguje v celé naší síti (2G, 3G, LTE i Wi-Fi volání).
  • Videohovor - video můžete do hovoru přidat, pokud voláte v rámci sítě Vodafone a obě strany hovoru používají Wi-Fi volání nebo VoLTE. Videohovory nefungují s Android aplikací pro Wi-Fi volání a na telefonech iPhone.
Zaplatím za volání přes VoLTE něco navíc?

Hlasové i video hovory vám účtujeme jako každé jiné volání, za VoLTE neplatíte žádné speciální poplatky navíc.

Co se stane, když se během hovoru dostanu mimo signál LTE sítě?
  • Hlasový hovor bude bez přerušení pokračovat dál.
  • Videohovor se automaticky přepne do hlasového hovoru.
Čerpám na hovory přes VoLTE data ze svého balíčku?

I když hovor probíhá přes datovou síť, data z vašeho balíčku vám nebere.

Proč musí být pro fungování VoLTE některé modely telefonů koupené u Vodafonu?

Jedná se o novou technologii, kdy nastavení naší sítě a telefonu musí být v souladu. Někteří výrobci zatím nejsou schopni dát toto nastavení i do telefonů mimo naši distribuci, proto potřebujete telefon přímo od Vodafonu.

Jak si nastavím služby přesměrování hovorů, skrytí čísla a čekající hovor, když mám aktivní VoLTE?

Když si aktivujete službu VoLTE, dojde ke změně ovládání těchto služeb a již není možné jejich nastavení v rámci menu telefonu, ale tato možnost je k dispozici na muj.vodafone.cz v sekci Nastavení služeb - Volání a SMS.

Bude mi při VoLTE fungovat příkaz pro zjištění kreditu *22#?

Je nám líto, ale nebude. Aktuálně není tato volba při používání VoLTE dostupná. Svůj kredit si ale jednoduše zjistíte např. v aplikaci Můj Vodafone nebo posláním SMS ve tvaru: KOLIK KREDIT na číslo 7700.

Volání přes VoLTE mi nefunguje, co může být příčinou?
  1. Telefon musí podporovat VoLTE, některé modely musí být koupené přímo od Vodafonu.
  2. Ověřte si, že máte nainstalovaný aktuální firmware s podporou VoLTE.
  3. Nezbytná je LTE SIMka, pokud ji ještě nemáte, zdarma si o ni řekněte.
  4. Nezapomněli jste na aktivaci VoLTE na muj.vodafone.cz?

Mějte svůj účet pod kontrolou

Stáhněte si aplikaci Můj Vodafone

Vše důležité vyřešíte přímo ve svém telefonu.

Přihlaste se do Můj Vodafone

Spravujte svůj účet odkudkoliv.

Přihlášení

  • Vždy něco navíc
  • Nastavení vždy po ruce
  • Výdaje pod kontrolou
  • Nejlepší aplikace