nav-check nav-user nav-search nav-basket nav-arrow nav-close nav-hamburger loading cash-registry transport-car network-antenna sms-a-mms odcizeny-telefon document onenet group-business person vodafone-box dum volani-wifi globe-arrow adsl glte handshake fms internet-v-mobilu modem predplacene-karty prislusenstvi pro-mlade rodina tablet tarify telefon vf-zarizeni volani-ze-zahranici volani-do-zahranici aktualni-utrata-a-cerpani vyuctovani historie-vyuctovani-a-plateb dobijeni check-ok sluzby internet earphone world kolac block sim-karta-a-telefon ostatni special info agreement lock arrows messages chat smart-devices pass domecek Vodafone

Co dělat, když jste poslali platbu se špatnými platebními údaji nebo jste vše uvedli správně, ale peníze ještě nedorazily?

Pokud zadáte správně číslo našeho bankovního účtu 117292/0300, nemusíte se bát, peníze dojdou na náš účet. Když ale zadáte špatně číslo našeho bankovního účtu, obraťte se pro dohledání platby na svou banku. V případě, že jste zadali správné číslo účtu, postupujte následovně.

Kdy nemusíte dělat nic?

Platbu bez problému automaticky dohledáme, pokud:

  • Jste zadali variabilní symbol jedné z předešlých faktur a správný specifický symbol.
  • Jste zadali správný variabilní symbol, ale nezadali žádný specifický symbol.

Jak ověřit, jestli jsme vaši platbu přijali?

Kdy je nutné zaplatit znovu a podat žádost o dohledání platby?

V ostatních případech je nutné, abyste zaplatili požadovanou částku znovu a poslali žádost o dohledání nespárované platby. Platbu dohledáme do 30 dní a použijeme ji na úhradu dalších Vyúčtování. Do žádosti uveďte:

  • symboly uvedené v platbě,
  • správné symboly, které měly být uvedeny,
  • číslo účtu, ze kterého platba odešla,
  • potvrzení o stržení platby z bankovního účtu,
  • 3. znak z vašeho zákaznického hesla nebo hesla plátce pro komunikaci s operátorem.

Žádost podejte jedním z následujících způsobů:

  • na stránce muj.vodafone.cz vyplňte formulář Dohledat platbu,
  • žádost pošlete na adresu: Vodafone a.s., Accounts receivable, náměstí Junkových 2, Praha 5, 155 00,
Zadali jste správné údaje, ale platba se nepřipsala?

Pokud jste uvedli platební údaje správně, platba byla stržena z vašeho účtu a uplynul už dostatečný čas pro připsání platby na náš účet podle vámi zvoleného způsobu platby, ale přesto se platba na vašem zákaznickému účtu neobjevila, kontaktujte Linku péče o zákazníky na *77. Stačí znát administrátorské heslo nebo heslo plátce.

Mějte svůj účet pod kontrolou

Stáhněte si aplikaci Můj Vodafone

Vše důležité vyřešíte přímo ve svém telefonu.

Přihlaste se do Můj Vodafone

Spravujte svůj účet odkudkoliv.

Přihlášení

  • Vždy něco navíc
  • Nastavení vždy po ruce
  • Výdaje pod kontrolou
  • Nejlepší aplikace