nav-check nav-user nav-search nav-basket nav-arrow nav-close nav-hamburger loading cash-registry transport-car network-antenna sms-a-mms odcizeny-telefon document onenet group-business person vodafone-box dum volani-wifi globe-arrow adsl glte handshake fms internet-v-mobilu modem predplacene-karty prislusenstvi pro-mlade rodina tablet tarify telefon vf-zarizeni volani-ze-zahranici volani-do-zahranici aktualni-utrata-a-cerpani vyuctovani historie-vyuctovani-a-plateb dobijeni check-ok sluzby internet earphone world kolac block sim-karta-a-telefon ostatni special info agreement lock arrows messages chat smart-devices pass Vodafone

Jak aktivuji službu Mobilní zabezpečení komplet?

Službu Mobilní zabezpečení komplet si objednejte na Lince péče o zákazníky.

Z počítače se přihlaste do administrace Mobilního zabezpečení na adrese https://mz.vodafone.cz.
Údaje pro první přihlášení vám pošleme na e-mail po objednání a aktivaci služby v našem systému. Při prvním přihlášení budete vyzváni k nastavení nového hesla.
V administraci v části Moje zařízení můžete přidat nový telefon.
Vyplňte požadovaná pole, pokud přidáváte tablet bez podpory mobilních sítí, zaškrtněte položku "pouze Wi-Fi". Pokud máte iPhone, musíte si před přidáním zařízení vygenerovat APNs certifikát.
Přes SMS nebo e-mail vám pošleme odkaz pro zahájení registrace v zařízení.
Po kliknutí na odkaz můžete být vyzváni k vyplnění ID skupiny. Najdete ho v odkazu v SMS (e-mailu) za parametrem "AC=". Následně vám stránka nabídne stažení aplikace AirWatch MDM Agent. Po instalaci aplikace se vraťte do prohlížeče a potvrďte pokračování v registraci.
Registrace dále pokračuje v aplikaci AirWatch MDM Agent.
Budete-li vyzváni k zadání ověřovacího tokenu, opět použijte ID skupiny, které najdete v odkazu v SMS (e-mailu) za parametrem "AC=". Následně potvrďte aktivaci správce zařízení a nastavte si heslo pro odemykání telefonu.

Z administračního prostředí lze zařízení snadno lokalizovat pomocí GPS, zamknout, uvést do továrního nastavení (smazat zařízení) nebo můžete spustit alarm pro snazší nalezení zařízení.

Mohlo by se vám hodit:

Máte potíže s přihlášením nebo aktivací?

Kde najdu své uživatelské jméno a heslo?

Na vaši e-mailovou adresu přijde po aktivaci služby e-mail od Vodafonu s přihlašovacím jménem a heslem. Pokud vám e-mail nedorazil, nejdříve prosím zkontrolujte složku pro SPAM, případně se obraťte na Linku péče o zákazníky 800 77 00 77. Při prvním přihlášení do administrace je třeba heslo změnit.


Zapomněl jsem své přihlašovací údaje, jak je obnovím?

Pro obnovu hesla/přihlašovacího jména klikněte na odkaz Problémy s přihlášením? na úvodní obrazovce pro přihlášení do administrace na stránce https://mz.vodafone.cz a poté postupujte podle instrukcí.


Nedorazila mi aktivační SMS po přidání zařízení.

Ujistěte se prosím, zda jste zadali telefonní číslo ve správném formátu: např. +420 777 777 777 (je vyžadováno předčíslí země). Také se ujistěte, jestli zařízení nepoužívá pouze Wi-Fi připojení - v tom případě si můžete místo SMS vybrat doručení odkazu e-mailem.


Kde najdu ID skupiny (ověřovací token)?

ID skupiny je obsaženo v odkazu, který vám pošleme SMSkou. Najdete ho za parametrem ?AC=, např.: https://mz-ds.vodafone.cz/DeviceManagement/Enrollment?AC=NGB0IP (ID skupiny je v tomto případě NGB0IP).


Je možné mít pro jednoho uživatele (e-mailovou adresu) nastaveno více telefonních čísel?

Systém podporuje pouze jedno mobilní číslo na uživatele (uživatel je specifikován e-mailovou adresou). Musíte přidat dvě různé e-mailové adresy, pokud chcete používat dvě různá telefonní čísla se stejným uživatelem.

Mějte svůj účet pod kontrolou

Stáhněte si aplikaci Můj Vodafone

Vše důležité vyřešíte přímo ve svém telefonu.

Přihlaste se do Můj Vodafone

Spravujte svůj účet odkudkoliv.

Přihlášení

  • Vždy něco navíc
  • Nastavení vždy po ruce
  • Výdaje pod kontrolou
  • Nejlepší aplikace