Jak závisí funkčnost Mobilního zabezpečení komplet na operačním systému?

Podpora funkcí Mobilního zabezpečení komplet se mírně liší podle toho, na jakém operačním systému dané zařízení funguje. Kompletní přehled podporovaných funkcí podle OS naleznete v online nápovědě po přihlášení na portál mz.vodafone.cz.

Jak řešit potíže s operačním systémem Windows Mobile?

Při aktivaci zařízení se systémem Windows Mobile doporučujeme mít u sebe stručného průvodce, ten vysvětluje dvě fáze procesu pomocí screenshotů. Nejdříve je třeba stáhnout aplikaci Mobilního zabezpečení a nainstalovat ji, a poté vytvořit nový účet přímo v aplikaci.

Jak řešit potíže s operačním systémem iOS?

Nedaří se mi spravovat iPhone.

Je třeba vyžádat APNs (Apple Push Notification Service) certifikát od společnosti Apple předtím, než budete moci zařízení spravovat. Můžete si ho vyžádat přímo v administraci Mobilního zabezpečení v portálu https://mz.vodafone.cz. Jděte do Moje nastavení - iOS nastavení a klikněte na Vygenerovat nový certifikát. Podrobný postup se vám zobrazí přímo v administračním portálu.

K čemu slouží APNs certifikáty pro iOS zařízení?

Apple Push Notification service (APNs) certifikát zajišťuje bezpečnou komunikace mezi vaším iOS zařízením a aplikací Mobilní zabezpečení. Pro fungování služby je nezbytné certifikát vygenerovat a nahrát ještě před přidáním prvního zařízení.

V administraci Mobilního zabezpečení na adrese https://mz.vodafone.cz jděte do Moje nastavení - iOS nastavení a klikněte na Vygenerovat nový certifikát. Zde budete krok za krokem provedeni kompletním procesem vygenerování APNs certifikátu a jeho následným nahráním. Pokud si ani tak nebudete vědět s něčím rady, k dispozici je náš stručný průvodce Mobilního zabezpečení.

Uložil jsem nastavení e-mailu pro zařízení se systémem iOS, ale uživateli zatím nepřichází žádné e-maily.

Po uživateli bude vyžádáno zadání hesla e-mailového účtu předtím, než začne samotná synchronizace pošty. Uživatel by měl zkontrolovat své notifikace.

Jak řešit potíže s operačním systémem Android?

Chci přidat zařízení se systémem Android, ale když kliknu na instalační odkaz v aktivační SMS, objeví se v mobilním prohlížeči chyba.

Ujistěte se, že máte nainstalovanou aplikaci AirWatch MDM Agent z Google Play předtím, než budete pokračovat v aktivaci. Aplikaci je možné stáhnout vyhledáním AirWatch MDM Agent v Google play nebo otevřením stránky awagent.com v telefonu.

Zkoušel jsem nainstalovat Exchange e-mailový profil, ale nic se nestalo.

Ujistěte se, že máte nainstalovanou aktuální verzi aplikace Gmail, která práci s Exchange servery podporuje.

Uložil jsem nastavení e-mailu, WiFi nebo hesla pro své zařízení a ikonka v detailu zařízení se změnila z šedivé na zelenou, ale na samotném zařízení se nic nestalo.

Na zařízeních se systémem Android musí uživatel zkontrolovat své notifikace. Bude o daných změnách informován a dotázán k odsouhlasení těchto změn (nebo k provedení určitého úkonu).

Uložil jsem nastavení e-mailu pro zařízení se systémem Android, ale uživateli zatím nepřichází žádné e-maily.

Po uživateli bude vyžádáno zadání hesla e-mailového účtu předtím, než začne samotná synchronizace pošty. Uživatel by měl zkontrolovat své notifikace.

Uložil jsem nastavení hesla pro zařízení se systémem Android, ale uživatel stále nemusí heslo zadávat.

Nejdříve jděte do Nastavení hesla v administraci Mobilního zabezpečení a ujistěte se, zda je zatržena kolonka Vyžadovat heslo na zařízení. Uživatel by měl zkontrolovat své notifikace a postupovat podle pokynů pro nastavení hesla.

Mějte přehled o svých službách díky aplikaci Můj Vodafone