Vodafone

Jak funguje Limit pro platby třetím stranám?

Abychom zajistili bezpečnost našich zákazníků a splnili zákonné požadavky, má každé telefonní číslo nastavenou maximální částku, kterou je možné utratit za platební transakce.

  • Limit pro platby třetím stranám je nastavený na 5 000 Kč za jedno zúčtovací období. Pokud jste u nás noví nebo jste některé z posledních 3 Vyúčtování nezaplatili včas, máte limit snížený na 500 Kč.
  • Do limitu počítáme útratu za Premium SMS a M-peněženku .
  • Limit se automaticky odblokuje na začátku nového zúčtovacího období.
  • Není možné ho zrušit, změnit či manuálně odblokovat.
TIP: Pokud chcete své číslo při dosažení určité útraty zablokovat, máme pro vás službu FlexiStrop.
Kde se dozvím, jakou část z limitu jsem vyčerpal?
Přihlaste se do muj.vodafone.cz a zvolte sekci Útrata a Vyúčtování - Aktuální útrata a čerpání.
Ke vstupu do samoobsluhy potřebujete heslo.
V části Čerpání služeb najdete Limit pro platby třetím stranám.
Zkontrolujte si svou průběžnou útratu za mobilní platby.

Mějte svůj účet pod kontrolou

Stáhněte si aplikaci Můj Vodafone

Vše důležité vyřešíte přímo ve svém telefonu.

Přihlaste se do Můj Vodafone

Spravujte svůj účet odkudkoliv.

Přihlášení

  • Vždy něco navíc
  • Nastavení vždy po ruce
  • Výdaje pod kontrolou
  • Nejlepší aplikace