Abychom zajistili bezpečnost našich zákazníků a splnili zákonné požadavky, má každé telefonní číslo nastavenou maximální částku, kterou je možné utratit za platební transakce.
- Limit pro platby třetím stranám je nastavený na 5 000 Kč za jedno zúčtovací období. Pokud jste u nás noví nebo jste některé z posledních 3 Vyúčtování nezaplatili včas, máte limit snížený na 500 Kč.
- Do limitu počítáme útratu za Premium SMS, m-platbu a Audiotex.
- Limit se automaticky odblokuje na začátku nového zúčtovacího období.
- Není možné ho zrušit, změnit či manuálně odblokovat.
Kde se dozvím, jakou část z limitu jsem vyčerpal?
- Přihlaste se do muj.vodafone.cz a zvolte sekci Útrata a Vyúčtování - Aktuální útrata a čerpání.
- Ke vstupu do samoobsluhy potřebujete heslo.
- V části Čerpání služeb najdete Limit pro platby třetím stranám.
- Zkontrolujte si svou průběžnou útratu za mobilní platby.