Ano, tento doklad zákazníkům, kteří registrují své údaje (název společnosti, adresa společnosti, IČO, DIČ), vystavíme.
Daňový doklad pro předplacené karty:
- Vystavujeme pravidelně, vždy k 1. kalendářnímu dni v měsíci.
- Je zdarma.
- Je dostupný v elektronické podobě v samoobsluze Můj Vodafone - stáhnout lze posledních 36 vystavených dokladů.
- Můžeme vám ho posílat e-mailem - nastavení s vámi provedou operátoři na *77 (800 77 00 77) nebo v prodejně Vodafonu.
- Pro úspěšné vystavení dokladu je nutné mít dokončenou registraci nejpozději 1 den před zúčtovacím obdobím (koncem měsíce). Pokud tedy např. chcete vystavovat doklady od dubna, je potřeba mít nejpozději 30. dubna dokončenou registraci, abychom vám k 1. květnu doklad za duben vystavili.
- Pokud potřebujete doklad za dobití, které proběhlo před registrací, můžeme ho vystavit za 2 měsíce zpětně. Požádat o něj můžete na na *77 (800 77 00 77).
- Zobrazujeme na něm čerpání kreditu, který jste si dobili/zakoupili podle nových podmínek uplatnění DPH a zdanění víceúčelového kreditu, tj. od 1. 4. 2017.
Registraci lze provést jedním z těchto způsobů:
- v samoobsluze Můj Vodafone v části Útrata a Vyúčtování - Vyúčtování - Registrační údaje,
- v aplikaci Můj Vodafone v části Přehled - Vyúčtování,
- s operátorem na Lince péče o zákazníky na čísle *77 nebo 800 77 00 77,
- v prodejně Vodafonu.
Při registraci v samoobsluze, aplikaci nebo přes operátora obdržíte do 14 dnů poštou dodejku (z důvodu ověření osobních údajů). Po jejím podepsání dojde automaticky do několika dní k dokončení registrace, o kterém vás budeme informovat SMSkou.