nav-check nav-user nav-search nav-basket nav-arrow nav-close nav-hamburger loading cash-registry transport-car network-antenna sms-a-mms odcizeny-telefon document onenet group-business person vodafone-box dum volani-wifi globe-arrow adsl glte handshake fms internet-v-mobilu modem predplacene-karty prislusenstvi pro-mlade rodina tablet tarify telefon vf-zarizeni volani-ze-zahranici volani-do-zahranici aktualni-utrata-a-cerpani vyuctovani historie-vyuctovani-a-plateb dobijeni check-ok sluzby internet earphone world kolac block sim-karta-a-telefon ostatni special info agreement lock arrows messages chat smart-devices pass domecek Vodafone

Můžete mi vystavit daňový doklad za vyčerpaný kredit na mé předplacené kartě?

Ano, od 1. 4. 2017 tento doklad zákazníkům, kteří registrují své údaje (název společnosti, adresa společnosti, IČO, DIČ), vystavíme.

Daňový doklad pro předplacené karty:
  • Vystavujeme pravidelně, vždy k 1. kalendářnímu dni v měsíci.
  • Je zdarma.
  • Je dostupný pouze v elektronické podobě v samoobsluze Můj Vodafone - stáhnout lze posledních 36 vystavených dokladů.
  • Nelze ho vystavit zpětně - pro úspěšné vystavení dokladu je nutné mít dokončenou registraci nejpozději 1 den před zúčtovacím obdobím (koncem měsíce). Pokud tedy např. chcete vystavovat doklady od dubna, je potřeba mít nejpozději 30. dubna dokončenou registraci, abychom vám k 1. květnu doklad za duben vystavili.
  • Zobrazujeme na něm čerpání kreditu, který jste si dobili/zakoupili podle nových podmínek uplatnění DPH a zdanění víceúčelového kreditu, tj. od 1. 4. 2017.
Registraci lze provést jedním z těchto způsobů:
  1. v samoobsluze Můj Vodafone v části Útrata a Vyúčtování - Vyúčtování - Registrační údaje,
  2. v aplikaci Můj Vodafone v části Dobíjení a kredit (iOS), Informace o kreditu (Android) nebo Kredit (Windows) - Registrace k odběru Vyúčtování,
  3. s operátorem na Lince péče o zákazníky na čísle *77 nebo 800 77 00 77,
  4. v prodejně Vodafonu.

Při registraci v samoobsluze, aplikaci nebo přes operátora obdržíte do 14 dnů poštou dodejku (z důvodu ověření osobních údajů). Po jejím podepsání dojde automaticky do několika dní k dokončení registrace, o kterém vás budeme informovat SMSkou.

Doklad za dobití kreditu před 1. dubnem 2017

Pokud jste si dobili kredit prostřednictvím internetového nebo mobilního bankovnictví, můžete o vystavení daňového dokladu požádat:

  1. e-mailem na adresu dokladyzadobijeni@vodafone.cz,
  2. písemně poštou na adrese Vodafone Czech Republic, a. s., náměstí Junkových 2, 155 00 Praha 5.

Do žádosti uveďte:

  • dobíjené telefonní číslo,
  • 1. a 2. číslici z hesla do samoobsluhy Můj Vodafone,
  • jméno a příjmení,
  • číslo transakce,
  • datum transakce,
  • adresu, kterou chcete uvést na doklad,
  • IČO a DIČ, pokud je požaduje uvést na dokladu,
  • dobíjenou částku,
  • kontaktní telefonní číslo,
  • adresu pro zaslání dokladu.

Doklad můžeme vystavit pouze, pokud jste majitelem dobíjeného telefonního čísla. Pošleme vám ho poštou nejpozději do 30 dnů.

Mějte svůj účet pod kontrolou

Stáhněte si aplikaci Můj Vodafone

Vše důležité vyřešíte přímo ve svém telefonu.

Přihlaste se do Můj Vodafone

Spravujte svůj účet odkudkoliv.

Přihlášení

  • Vždy něco navíc
  • Nastavení vždy po ruce
  • Výdaje pod kontrolou
  • Nejlepší aplikace