nav-check nav-user nav-search nav-basket nav-arrow nav-close nav-hamburger loading cash-registry transport-car network-antenna sms-a-mms odcizeny-telefon document onenet group-business person vodafone-box dum volani-wifi globe-arrow adsl glte handshake fms internet-v-mobilu modem predplacene-karty prislusenstvi pro-mlade rodina tablet tarify telefon vf-zarizeni volani-ze-zahranici volani-do-zahranici aktualni-utrata-a-cerpani vyuctovani historie-vyuctovani-a-plateb dobijeni check-ok sluzby internet earphone world kolac block sim-karta-a-telefon ostatni special info agreement lock arrows messages chat smart-devices pass domecek pevny-internet convergence sixtyplus Odměny Dárek Neomezeně Poslat dokument Marketing Digitální fotoaparát Vodafone

Můžete mi vystavit daňový doklad za vyčerpaný kredit na mé předplacené kartě?

Ano, tento doklad zákazníkům, kteří registrují své údaje (název společnosti, adresa společnosti, IČO, DIČ), vystavíme.

Daňový doklad pro předplacené karty:
  • Vystavujeme pravidelně, vždy k 1. kalendářnímu dni v měsíci.
  • Je zdarma.
  • Je dostupný v elektronické podobě v samoobsluze Můj Vodafone - stáhnout lze posledních 36 vystavených dokladů.
  • Můžeme vám ho posílat e-mailem - nastavení s vámi provedou operátoři na *77 (800 77 00 77) nebo v prodejně Vodafonu.
  • Pro úspěšné vystavení dokladu je nutné mít dokončenou registraci nejpozději 1 den před zúčtovacím obdobím (koncem měsíce). Pokud tedy např. chcete vystavovat doklady od dubna, je potřeba mít nejpozději 30. dubna dokončenou registraci, abychom vám k 1. květnu doklad za duben vystavili.
  • Pokud potřebujete doklad za dobití, které proběhlo před registrací, můžeme ho vystavit za 2 měsíce zpětně. Požádat o něj můžete na na *77 (800 77 00 77).
  • Zobrazujeme na něm čerpání kreditu, který jste si dobili/zakoupili podle nových podmínek uplatnění DPH a zdanění víceúčelového kreditu, tj. od 1. 4. 2017.
Registraci lze provést jedním z těchto způsobů:
  1. v samoobsluze Můj Vodafone v části Útrata a Vyúčtování - Vyúčtování - Registrační údaje,
  2. v aplikaci Můj Vodafone v části Přehled - Vyúčtování,
  3. s operátorem na Lince péče o zákazníky na čísle *77 nebo 800 77 00 77,
  4. v prodejně Vodafonu.

Při registraci v samoobsluze, aplikaci nebo přes operátora obdržíte do 14 dnů poštou dodejku (z důvodu ověření osobních údajů). Po jejím podepsání dojde automaticky do několika dní k dokončení registrace, o kterém vás budeme informovat SMSkou.

Mějte svůj účet pod kontrolou

Stáhněte si aplikaci Můj Vodafone

Vše důležité vyřešíte přímo ve svém telefonu.

https://www.vodafone.cz/muj-vodafone/

Přihlaste se do Můj Vodafone

Spravujte svůj účet odkudkoliv.

Přihlášení

  • Vždy něco navíc
  • Nastavení vždy po ruce
  • Výdaje pod kontrolou
  • Nejlepší aplikace