Zapomněl jsem své heslo do OneNet samoobsluhy, co mám dělat? (ADMIN/UŽIVATEL)

Heslo do OneNet samoobsluhy si volí administrátor při podpisu smlouvy. Pokud jste uživatel, můžete se ohledně přístupu obrátit na administrátora. 

Zapomenuté heslo Administrátor

  • Resetováním při vstupu do samoobsluhy - při přihlášení do samoobsluhy klikněte na Zapoměli jste své heslo? Poté vyplňte telefonní číslo a e-mailovou adresu, na kterou vám heslo pošleme.
  • Kontaktováním vašeho konzultanta na lince 800 77 77 80 - je potřeba volat z ověřeného čísla.

Zapomenuté heslo Uživatel

  • Resetováním při vstupu do samoobsluhy - při přihlášení do samoobsluhy klikněte na Zapoměli jste své heslo? Poté vyplňte telefonní číslo a e-mailovou adresu, na kterou vám heslo pošleme.
  • Kontaktováním vašeho konzultanta na lince 800 77 77 80 - je potřeba volat z čísla, ke kterému chce uživatel resetovat přístup do samoobsluhy a znát název společnosti, pod kterou je telefonní číslo vedené.
  • Obnova hesla administrátorem - ten v sekci Administrace a účty uživatelů najde konkrétního uživatele podle telefonního čísla, po jeho otevření se zobrazí přístup uživatele a tady klikne na Zaslání jednorázového hesla (změna hesla).

Mějte přehled o svých službách díky aplikaci Můj Vodafone