Osobní
Firemní
Spojte služby
Nové
Volání
Internet
IT služby
Internet věcí
Zařízení
Přejít k nám
Samoobsluha
Spojte služby
Nové
Volání
Internet
IT služby
Internet věcí
Zařízení
Úvod
Centrum péče OneNet
Můj účet a číslo
Můj účet a číslo
Můj účet a číslo
Můj účet a číslo
Nejčastější dotazy
Převod čísla k Vodafonu
Ztracený či odcizený telefon nebo SIM
Můj účet a číslo
Můj účet a číslo
Co je potřeba pro převod telefonního čísla pod smlouvu OneNet od jiného Vodafone vlastníka? (ADMIN)
Co všechno je potřeba pro převod čísla OneNet na/z předplacené karty? (ADMIN)
SIM karta po převodu do/z OneNetu nefunguje, co mám dělat? (ADMIN/UŽIVATEL)
Jak dlouho trvá převod čísla do/z OneNet? (ADMIN/UŽIVATEL)
Zapomněl jsem své heslo do OneNet samoobsluhy, co mám dělat? (ADMIN/UŽIVATEL)
Jaké jsou možnosti převodu čísla pod rámcovou smlouvu OneNet? (ADMIN)
Jak zjistím PIN a PUK a k čemu slouží? (ADMIN/UŽIVATEL)
Nenašli jste odpověď?
Zkuste se podívat do jiné kategorie.