Co je potřeba pro převod telefonního čísla pod smlouvu OneNet od jiného Vodafone vlastníka? (ADMIN)

K převodu telefonního čísla v rámci Vodafonu potřebujete

  • Vyplnit formulář Dohoda o převodu telefonního čísla pro firemní zákazníky OneNet. Formulář slouží k vyjádření souhlasu původního a nového majitele, že s převedením čísla obě strany souhlasí. Jde o právní dokument, a proto uvádí původní i nový majitel ve formuláři konkrétní osobní údaje - např. IČO, rodné číslo, adresu a další (pro převod není možné použít žádný speciální kód).
  • Zodpovědnost za správné a pravdivé vyplnění nese každá ze stran samostatně, vyplněný a od obou stran podepsaný formulář zasílá Administrátor firemního účtu na e-mail svého osobního konzultanta ve formátu jmeno.prijmeni-osobnipece@vodafone.com.

Důležité informace

  • Vyplněný formulář lze využít pro převod 1 i více telefonních čísel.
  • Převodem čísla se nový majitel stává výhradním vlastníkem čísla, může ho kdykoliv deaktivovat, přenést nebo poskytnout kterémukoliv jinému uživateli.
  • Převod čísla je ZDARMA, telefonní číslo ale musí mít před vlastním převodem vyrovnané veškeré smluvní závazky či pohledávky vyplývající z nastavení původního zákaznického účtu.
  • Při převodu v rámci Vodafonu není nutné vyměňovat SIM kartu, zůstává zachováno telefonní číslo, původní SIM i aktuální PIN a PUK.

Podpisy

  • Platnost podpisů na formuláři je maximálně 30 kalendářních dnů, poté je formulář neplatný a musí být znovu podepsán s aktuálním datem.
  • Podpisy na formuláři není potřeba notářsky ověřovat, nicméně musí být čitelné.
  • Podepsat může pouze oprávněná osoba (majitel čísel). V případě firmy je to Jednatel, Majitel (dle informací v obchodním rejstříku), popř. osoba pověřená notářsky ověřenou plnou mocí nebo definovaná ve smlouvě do role Administrátora. V případě fyzické osoby je to osoba, na kterou je/bude číslo psáno (dle OP nebo RČ).
  • Formulář můžete podepsat elektronickým podpisem ve formátu PAdES.
  • Vložený obrázkový podpis není možné akceptovat z důvodu potencionálního zneužití jinou osobou.

Tarif

  • V rámci převodu pod smlouvu OneNet je nutné pro příslušné číslo definovat nový tarifní plán, který vyplývá z aktuálních smluvních podmínek nového majitele.
  • Převodem čísla pod firmu můžete číslo přiřadit pod již stávající peněženku = společnou fakturu (číslo peněženky najdete ve OneNet samoobsluze Vyúčtování > Nastavení Vyúčtování > Peněženky.
  • Při převodu ze smlouvy OneNet na soukromý subjekt lze využít aktuálně platný ceník na nebo ceny aktuálních podmínek nového majitele (pokud má na sebe uzavřenu již jinou Vodafone smlouvu).
  • Převodem čísla na soukromou osobu můžete číslo přiřadit pod již existujícího plátce = společnou fakturu (číslo plátce najdete ve Vodafone Vyúčtování jako specifický symbol). Pokud nový majitel ještě nemá účet u Vodafone, kolonku Plátce nevyplňujete.

Mějte přehled o svých službách díky aplikaci Můj Vodafone