Jak posílat Vyúčtování za některá čísla na jiné osoby?

Telefonní čísla můžete rozdělit pod různé Plátce:

  • Zákaznický účet bude stále vedený na vaši osobu.
  • Vyúčtování budeme doručovat na jméno a adresu Plátce.
  • Na Vyúčtování budou uvedeny vaše kontaktní údaje i kontaktní údaje daného Plátce.

O změnu můžete požádat jedním z následujících způsobů:

  • V samoobsluze Můj Vodafone v části Účet - Formuláře vyplňte formulář Žádost o změnu plátce.
  • Zavolejte na Linku péče o zákazníky na *77 (při volání ze sítě Vodafone) nebo 800 77 00 77 (při volání z jiné sítě).
  • Stavte se v prodejně Vodafonu.

Pokud chcete telefonní číslo úplně převést na jiného majitele, tak postupujte podle tohoto návodu.

Naposledy upraveno 30. 12. 2020