Můžu pro Pevný internet přes koaxiální (kabelovou) síť využít vlastní modem?

Plnou funkčnost a kvalitu služby, aktualizace a kompletní technickou podporu zaručuje Vodafone výhradně u modemů, které nabízíme zákazníkům formou pronájmu. Tyto modemy jsou Vodafonem nejlépe odladěné pro provoz a zajištění kybernetické bezpečnosti.

Můžu si za modem od Vodafonu připojit vlastní router?

  • Pokud si námi dodaný modem přepnete do režimu bridge, můžete si za něj připojit svůj vlastní router, ke kterému pak budete připojovat svá zařízení (mobilní telefony, tablety, počítače a další). Režim bridge podporuje většina námi dodávaných modemů.
  • Návod na přepnutí modemu do režimu bridge (resp. informaci o podpoře režimu bridge) najdete na stránce s podrobnostmi o modemu. Přejděte na tuto stránku a klikněte na název svého modemu v části Návody pro modemy.
  • Místo modemu můžete využít také převodník Arris CM3500, za který si připojíte vlastní router. Převodník je aktuálně dostupný pro firemní zákazníky.

Můžu použít vlastní modem nebo modem, který jsem si dříve odkoupil od bývalé společnosti UPC?

  • Pro připojení k internetu přes Pevný internet na koaxiální síti nabízíme modemy pouze formou pronájmu.
  • Dříve odkoupená zařízení a případně jiné modemy pro technologii DOCSIS musejí splňovat Požadavky na zařízení (v části DOCSIS), a proto je v některých případech není technicky možné navést k existující nebo nově pořizované službě. 
  • Žádný z modemů, který jste si historicky mohli zakoupit u bývalé společnosti UPC, nesplňuje aktuálně platné Požadavky na zařízení a žádný z těchto modemů nepodporuje rychlost 2 Gb/s pro stahování dat či rychlost nad 60 Mb/s pro odesílání dat.

Jak probíhá technická podpora v případě, že používám vlastní modem?

Při potížích na našich rozvodech vám samozřejmě poskytneme technickou podporu a v případě potřeby k vám vyšleme i našeho technika. Pokud však používáte vlastní modem, ověřujeme funkčnost připojení pouze po úroveň účastnické zásuvky. S případnou závadou či poruchou na vámi pořízeném modemu vám v tomto případě pomoct nedokážeme. Chcete-li mít plnou podporu a jistotu, že můžete vše dořešit rovnou s námi, využijte námi dodávaný modem, který poskytujeme formou pronájmu.

Mějte přehled o svých službách díky aplikaci Můj Vodafone+