Můžu u vás používat pevnou IP adresu?

Standardně vám poskytujeme neveřejnou dynamickou IP adresu. To znamená, že vám při novém připojení k síti můžeme přidělit jinou podobu IP adresy. Pro naprostou většinu činností na internetu je tento model dostačující. V určitých případech (např. přístup k vlastnímu serveru, bezpečnostní kameře apod.) se může hodit veřejná pevná IP adresa.

Pevnou IP adresu poskytujeme:

K mobilnímu připojení

  • Pouze firemním zákazníkům Vodafonu.
  • Pevnou IP adresu získáte v rámci služby Připojení Telemetrie.
  • Aktivační poplatek je 484 Kč a měsíční 257,19 Kč s DPH.

Ke službě Pevný internet

  • Nefiremním i firemním zákazníkům Vodafonu.
  • Měsíční poplatek je 175,45 Kč s DPH.
  • Pevnou IP adresu si můžete pořídit k Pevnému internetu Kabel (koaxiální síť), Pevnému internetu DSL a Optical (přes technologie společnosti Cetin) a k Pevnému internetu přes LTE.

Se zřízením pevné IP adresy vám pomůžou naši operátoři na *77 (800 77 00 77 z jakékoliv sítě). Pokud u nás máte pouze službu Pevný internet, zavolejte nám na 800 77 77 31.

Jak zjistím svou aktuální IP adresu?

  • Svou aktuální IP adresu můžete zjistit, když navštívíte stránku www.mojeip.cz.
  • Pokud máte dynamickou IP adresu, bude se vaše IP adresa časem měnit. V případě pevné IP adresy zůstává stále stejná.