Jak si můžu objednat Pevný internet?

  1. Zadáním kontaktu na stránce vodafone.cz/pevny-internet.
  2. Telefonicky na čísle 800 777 777.
  3. Osobně v prodejně Vodafonu.

Jaký nejlepší pevný internet vám můžeme nabídnout na zadané adrese, si můžete ověřit na této stránce.

Mám pevný internet od někoho jiného, můžu k vám přejít?

  • Ano, stávající připojení nerušte. Budeme od vás potřebovat identifikační číslo vašeho internetu a OKU (přenosový kód), které dostanete od stávajícího poskytovatele internetu.
  • Podle typu technologie vás pak budeme informovat o dalším postupu. Výpověď pevného internetu u původního poskytovatele v tomto případě zařídíme za vás.

Co bude následovat po objednávce?

  • Domluvíme se s vámi na termínu instalace. Obvykle je potřeba návštěva technika, který u vás ověří technickou dostupnost a přípojku nainstaluje.
  • Když doma ještě nemáte zavedenou síťovou přípojku, technik ji v rámci instalace zdarma zřídí. Je pravděpodobné, že při instalaci bude potřeba provést zásah do budovy (vrtání, natažení kabelů apod.), proto je potřeba získat Souhlas s provedením stavebních prací při instalaci od majitele budovy. Pokud jste vlastníkem nemovitosti, máte vyhráno, jinak můžete využít náš připravený formulář.
  • Pokud jste si objednali modem od nás, stačí ho zapojit a instalovat podle dodaného návodu. Máte-li vlastní modem, podívejte se, jak ho nastavit.
  • U většiny objednávek vám rádi s instalací pomůžeme v rámci naší Profi instalace.

Jak dlouho trvá zřízení Pevného internetu?

  • Připojení vám bude fungovat nejpozději do 30 dní, snažíme se ale o to, abychom většinu objednávek vyřídili do 14 dnů.
  • Rychlost instalace závisí také na tom, zda si objednáváte nové připojení, nebo přecházíte se stávajícím od jiného poskytovatele.

Jsou se zřízením Pevného internetu spojené nějaké poplatky?

  • Za zřízení nebo stěhování Pevného internetu přes DSL, optiku nebo kabelové sítě žádný poplatek neúčtujeme.

Mějte přehled o svých službách díky aplikaci Můj Vodafone