Jaký nejlepší pevný internet vám můžeme nabídnout na zadané adrese, si můžete ověřit na této stránce.
Mám pevný internet od někoho jiného, můžu k vám přejít?
Ano, stávající připojení nerušte. Budeme od vás potřebovat identifikační číslo vašeho internetu a OKU (přenosový kód), které dostanete od stávajícího poskytovatele internetu.
Podle typu technologie vás pak budeme informovat o dalším postupu. Výpověď pevného internetu u původního poskytovatele v tomto případě zařídíme za vás.
Co bude následovat po objednávce?
Domluvíme se s vámi na termínu instalace. Obvykle je potřeba návštěva technika, který u vás ověří technickou dostupnost a přípojku nainstaluje.
Když doma ještě nemáte zavedenou síťovou přípojku, technik ji v rámci instalace zdarma zřídí. Je pravděpodobné, že při instalaci bude potřeba provést zásah do budovy (vrtání, natažení kabelů apod.), proto je potřeba získat Souhlas s provedením stavebních prací při instalaci od majitele budovy. Pokud jste vlastníkem nemovitosti, máte vyhráno, jinak můžete využít náš připravený formulář.
Pokud jste si objednali modem od nás, stačí ho zapojit a instalovat podle dodaného návodu. Máte-li vlastní modem, podívejte se, jak ho nastavit.
U většiny objednávek vám rádi s instalací pomůžeme v rámci naší Profi instalace.
Jak dlouho trvá zřízení Pevného internetu?
Připojení vám bude fungovat nejpozději do 30 dní, snažíme se ale o to, abychom většinu objednávek vyřídili do 14 dnů.
Rychlost instalace závisí také na tom, zda si objednáváte nové připojení, nebo přecházíte se stávajícím od jiného poskytovatele.
Jsou se zřízením Pevného internetu spojené nějaké poplatky?
Za zřízení nebo stěhování Pevného internetu přes DSL, optiku nebo kabelové sítě žádný poplatek neúčtujeme.