Informace pro zákazníky s předplacenou kartou, kteří k Vodafonu přecházejí od SAZKAmobilu

Zákazníky SAZKAmobilu s předplacenou kartou postupně informujeme o převodu jejich služeb do světa Vodafonu na Oskartu od Vodafonu. Na této stránce vám pomůžeme s prvními kroky u nás.

Pokud své číslo zatím využíváte u SAZKAmobilu, najdete veškeré informace k chystanému převodu na informační stránce u SAZKAmobilu.

Mé číslo jste převedli do systémů Vodafonu, co se mění a co pro mě zůstává stejné?

Co pro vás zůstává stejné:

  • Vaše telefonní číslo zachováváme a nemusíte vyměňovat ani SIMku. Pokud by vám v den převodu telefon nefungoval hned správně, pro jistotu ho vypněte a zapněte.
  • Většinu doplňkových služeb (jako je třeba roaming) budete mít nastavenou stejně. Kdykoliv si vše můžete zkontrolovat a změnit přes Můj Vodafone.
  • Kredit včetně extra kreditu vám zachováváme, přechodem do systémů Vodafonu o něj nepřijdete.
  • Můžete očekávat stejné pokrytí signálem, protože mobilní síť Vodafonu jste používali už dříve.
  • Základní sazby zůstávají 2,50 Kč za minutu volání a 1,50 Kč za SMS (podívejte se na podrobnosti o Oskartě, na kterou vaše číslo převádíme).

Co se mění:

Další časté otázky, které s převodem do Vodafonu souvisejí

Budu moct nadále využívat odměny za dobití?

Vámi nastavenou odměnu za dobití převedeme do Vodafonu, aby co nejvíce odpovídala původnímu nastavení. Nastavení si po převodu zkontrolujte v sekci Služby v samoobsluze Můj Vodafone.

U Vodafonu budou nově odměny za dobití ve výši 400 Kč nebo více, přičemž platí, že odměnu je potřeba mít nastavenou ještě před dobitím. Využívat můžete vždy pouze jednu z odměn. Podívejte se na podrobnosti o odměnách za dobití kreditu.

Co se po převodu do Vodafonu stane s mým balíčkem na volání, SMS nebo připojení k internetu?

  • Mám jednorázový balíček - při převodu do Vodafonu vám zdarma aktivujeme balíček, který jste využívali u SAZKAmobilu. Balíček bude mít platnost 30 dní a dostanete ho celý - bude obsahovat všechny volné jednotky. Pokud to bude možné, navýšíme vám navíc jako bonus jeho objem na dvojnásobek (například místo 100 minut získáte 200 minut).
  • Mám opakovaný balíček - při převodu do Vodafonu vám zachováme balíček, který jste využívali u SAZKAmobilu. Balíček se bude obnovovat tak, jak jste zvyklí. V den převodu do Vodafonu vám "vynulujeme" čerpané jednotky z balíčku, takže ho opět budete mít k dispozici celý až do data jeho obnovy.

Budu se moct nadále přihlásit do samoobsluhy SAZKAmobilu?

Všechny informace k aktuální podobě služeb nebo kreditu od data převodu do Vodafonu už najdete pouze v Můj Vodafone.

Přihlášení do původní samoobsluhy SAZKAmobilu budete mít v případě potřeby k dispozici ještě 3 měsíce od data převodu služeb do Vodafonu. Pokud si potřebujete uchovat například historii dobití, včas si prosím informace stáhněte do svého počítače.

Mé číslo jste už převedli do Vodafonu, na displeji telefonu však stále vidím SAZKAmobil. Je to v pořádku?

Chtěli jsme, abyste s převodem měli co nejméně starostí, proto jsme vám zachovali telefonní číslo včetně SIM karty. To však znamená, že přechodně ještě na displeji uvidíte jako název sítě SAZKAmobil místo Vodafone CZ. Název sítě později upravíme, nebudete pro to muset nic dělat. Na fungování služeb to nemá žádný vliv.

Mějte přehled o svých službách díky aplikaci Můj Vodafone