Zákazníky SAZKAmobilu s předplacenou kartou postupně informujeme o převodu jejich služeb do světa Vodafonu na Oskartu od Vodafonu. Na této stránce vám pomůžeme s prvními kroky u nás.
Vámi nastavenou odměnu za dobití převedeme do Vodafonu, aby co nejvíce odpovídala původnímu nastavení. Nastavení si po převodu zkontrolujte v sekci Služby v samoobsluze Můj Vodafone.
U Vodafonu budou nově odměny za dobití ve výši 400 Kč nebo více, přičemž platí, že odměnu je potřeba mít nastavenou ještě před dobitím. Využívat můžete vždy pouze jednu z odměn. Podívejte se na podrobnosti o odměnách za dobití kreditu.
Všechny informace k aktuální podobě služeb nebo kreditu od data převodu do Vodafonu už najdete pouze v Můj Vodafone.
Přihlášení do původní samoobsluhy SAZKAmobilu budete mít v případě potřeby k dispozici ještě 3 měsíce od data převodu služeb do Vodafonu. Pokud si potřebujete uchovat například historii dobití, včas si prosím informace stáhněte do svého počítače.
Chtěli jsme, abyste s převodem měli co nejméně starostí, proto jsme vám zachovali telefonní číslo včetně SIM karty. To však znamená, že přechodně ještě na displeji uvidíte jako název sítě SAZKAmobil místo Vodafone CZ. Název sítě později upravíme, nebudete pro to muset nic dělat. Na fungování služeb to nemá žádný vliv.