Potřebujete se s námi spojit? Vyberte si způsob, který vám nejlépe vyhovuje.
Sídlo společnosti:
náměstí Junkových 2
155 00 Praha 5
Recepce: +420 271 171 111 Po-Pá 7:30 – 18:00
IČO 25788001, DIČ CZ25788001
zapsaná do obchodního rejstříku
u Městského soudu v Praze, B.6064
Nejste ještě zákazník Vodafonu?
Zdarma volejte 800 77 77 77. nonstop
Stávající zákazníci:
Zdarma volejte 800 77 00 77 nebo *77 ze sítě Vodafone. nonstop
Neznáte svoje heslo pro kontakt s operátorem?
Odpovědi na nejčastější otázky najdete v Centru péče.
Kontaktovat nás můžete on-line přes Můj Vodafone.
exUPC zákazníci:
Jste naším zákazníkem s Vodafone službou nebo máte své exUPC služby převedené do Vodafone systémů?
Využít můžete výše uvedené kontakty. Navíc najdete v Centru péče informace k přihlášení do samoobsluhy Můj Vodafone, k prvnímu Vyúčtování po převodu a spoustu dalšího..
Jste naším zákazníkem s exUPC službou před změnou do Vodafone systémů?
Napište na poradime@vodafone.com a do předmětu zprávy uveďte své číslo smlouvy.
Ze zahraničí:
Volejte na +420 776 977 100. nonstop
Cena je vám účtována jako odchozí hovor do ČR dle vašeho roamingového tarifu. Více informací zde.
Potřebujete v zahraničí naléhavě pomoct?
Pokud jste mimo ČR a potřebujete naléhavě pomoci, měnit své služby, nebo zjistit roamingové ceny, můžete nám ze zahraničí ze SIM karty českého Vodafonu zdarma zavolat na speciální číslo:
+420 776 970 219. nonstop
Kdy nejlépe k nám zavolat?
Nejlepší čas, je mezi 10. až 16. hodinou. To máme nejvíce volných operátorů, co vám rádi poradí.
Nejste ještě zákazník Vodafonu?
Připravíme cenovou nabídku na míru vašim potřebám. Pošlete vaše požadavky na e-mailovou adresu poptavka@vodafone.cz nebo nám zdarma zavolejte na 800 77 77 00. Po-Pá 8:00 – 18:00
Stávající zákazníci - Živnostníci a malé firmy:
Zavolejte nám na číslo 800 77 00 77, případně *77 ze sítě Vodafone. nonstop
Kontaktovat nás můžete on-line přes Můj Vodafone.
Jste naším zákazníkem s exUPC službou před změnou do Vodafone systémů?
Kontaktujte nás na čísle 241 005 200 případně využijte e-mailový kontakt podnikatel@vodafone.com.
Stávající zákazníci - Střední firmy a korporace:
Zdarma volejte 800 77 77 94. Po-Ne 8:00 – 20:00
Neznáte svoje heslo pro kontakt s operátorem?
Odpovědi na nejčastější otázky najdete v Centru péče.
Ze zahraničí:
Volejte na +420 776 977 100. nonstop
Cena je vám účtována jako odchozí hovor do ČR dle vašeho roamingového tarifu. Více informací.
Potřebujete v zahraničí naléhavě pomoct?
Pokud jste mimo ČR a potřebujete naléhavě pomoci, měnit své služby, nebo zjistit roamingové ceny, můžete nám ze zahraničí ze SIM karty českého Vodafonu zdarma zavolat na speciální číslo:
+420 776 970 219. nonstop
Nejste ještě zákazník Vodafonu?
Připravíme cenovou nabídku na míru vašim potřebám. Pošlete vaše požadavky na e-mailovou adresu poptavka@vodafone.cz nebo nám zdarma zavolejte na 800 77 77 80. nonstop
Stávající zákazníci:
Zdarma volejte 800 77 77 80 nonstop
nebo napište na Oddělení Péče o významné zákazníky.
Odpovědi na nejčastější otázky najdete v Centru péče.
Ze zahraničí:
Volejte na +420 776 977 100. nonstop
Cena je vám účtována jako odchozí hovor do ČR dle vašeho roamingového tarifu. Více informací.
S prodejnami po celé České republice jsme vám blíž. Neváhejte se na nás obrátit.
Najít prodejnu
Ať už máte jakýkoli problém s telefonem či tabletem, na těchto místech vám vždy rádi pomůžeme.
Najít servisní středisko
Nebojte se obrátit na naše specialisty ve vašem kraji. Připraví vám nabídku na míru.
Najít obchodního zástupce
Spletli jsme se a vystavili vám špatné Vyúčtování? Nebo vám nefunguje zařízení, které jste si od nás koupili? Jednoduše vyplňte online formulář, případně se za námi stavte v jedné z prodejen. Budeme se snažit vše vyřešit k vaší spokojenosti.
Jak reklamovat Vyúčtování Jak reklamovat zařízení
Zjistěte si informace, zda vaše reklamované zařízení už čeká na prodejně. Nebo se podívejte, v jaké fázi je oprava vašeho zařízení v servisním středisku
Pro posílání smluv, dodatků a formulářů prosím použijte adresu pece@vodafone.cz. Jste-li firemní zákazník, pošlete dokumenty na firemnipece@vodafone.cz. Přílohy je možné zaslat maximálně do velikosti 6 MB.
Na této adrese bohužel nemůžeme zodpovědět vaše dotazy týkající se přímo vašich služeb nebo účtu u Vodafonu. Pro jejich zodpovězení nám napište přes kontaktní formulář přímo v samoobsluze Můj Vodafone. Rádi vám odpovíme.
Potřebujete-li např. změnit tarif nebo nastavení služeb, vysvětlit Vyúčtování, zablokovat SIM kartu, objednat telefon nebo získat konkrétní informace o zákaznickém účtu, zavolejte prosím operátora linky Vodafone péče o zákazníky na čísle *77 nebo 800 77 00 77.
Ze zahraničí volejte +420 776 977 100 (za hovor zaplatíte jako za běžný hovor do ČR dle vašeho roamingového tarifu. Více informací o tom, jak se dovolat operátorovi).
Tísňová volání jsou bezplatné hovory směrované na jednotné evropské číslo tísňového volání a na národní čísla tísňových volání.
Pro tísňová volání jsou stanovena tato čísla:
V případě volání na některou z tísňových linek vždy uveďte:
Pokud voláte některé z tísňových čísel, pracovník operačního střediska se vám ohlásí: "Tísňové volání" a uvede název složky, do které jste se dovolali (Hasiči, Záchranná služba, Policie, případně Městská policie).
Myslete na to, že čísla tísňového volání slouží výhradně pro případy nouzových situací, a nesmí být proto v žádném případě zneužívána. Pokud máte děti, vysvětlete jim prosím, že zbytečné blokování linky může vážně ohrozit životy všech, kteří v dané chvíli pomoc skutečně potřebují.
Další informace o tísňovém volání:
Jestli chcete zařadit Vodafone do výběrového řízení na poskytování telekomunikačních služeb, můžete nás kontaktovat na:
Nezapomeňte nám zanechat údaje:
A co bude dál?
Chcete si ověřit, z jakého čísla vám naši partneři mohou zavolat s nabídkou? Podívejte se na přehled našich partnerských prodejních call center.
Protože nám záleží na vašem názoru na naše produkty a služby, může se stát, že vás požádáme o hodnocení vaší spokojenosti s námi. Tento dotaz vám může přijít z čísel 77722 nebo 77711 (na tato čísla prosím nevolejte, pro kontakt s námi využijte standardně číslo *77), případně se vás můžeme dotázat e-mailem nebo online dotazníkem. Budeme moc rádi za jakoukoli zpětnou vazbu, která nám pomůže se pro vás i nadále zlepšovat.