Vodafone nav-check nav-user nav-search nav-basket nav-arrow nav-close nav-hamburger loading cash-registry transport-car network-antenna sms-a-mms odcizeny-telefon document onenet group-business person vodafone-box dum volani-wifi globe-arrow adsl glte handshake fms internet-v-mobilu modem predplacene-karty prislusenstvi pro-mlade rodina tablet tarify telefon vf-zarizeni volani-ze-zahranici volani-do-zahranici aktualni-utrata-a-cerpani vyuctovani historie-vyuctovani-a-plateb dobijeni check-ok sluzby internet earphone world kolac block sim-karta-a-telefon ostatni special info agreement lock arrows messages chat smart-devices pass domecek

Kontakty

Potřebujete se s námi spojit? Vyberte si způsob, který vám nejlépe vyhovuje.

Vodafone Czech Republic a. s.

Sídlo společnosti:
náměstí Junkových 2
155 00 Praha 5

Recepce: +420 271 171 111 Po-Pá 7:30 – 18:00

Od 27. do 29. 12. bude naše recepce k dispozici jen do 16 hodin.

IČO 25788001, DIČ CZ25788001
zapsaná do obchodního rejstříku
u Městského soudu v Praze, B.6064

Čísla a spojení

Osobní

Nejste ještě zákazník Vodafonu?
Zdarma volejte 800 77 77 77. nonstop

Tip: Vyzkoušejte videochat a mluvte rovnou s člověkem.

Stávající zákazníci:
Zdarma volejte *77 nebo 800 77 00 77. nonstop
Tip: Jste u počítače? Zkuste videochat a nečekejte na lince.

Neznáte svoje heslo pro kontakt s operátorem?

Dotazy nám můžete také poslat na naši online podporu.
Odpovědi
na nejčastější otázky najdete v Centru péče

Rádi vám pomůžeme i na Facebooku či Twitteru.

Ze zahraničí:
Volejte na +420 776 977 100. nonstop
Cena je vám účtována jako odchozí hovor do ČR dle vašeho roamingového tarifu. Více informací zde.

Potřebujete v zahraničí naléhavě pomoct?

Pokud jste mimo ČR a potřebujete naléhavě pomoci, měnit své služby, nebo zjistit roamingové ceny, můžete nám ze zahraničí zdarma zavolat na speciální číslo:
+420 776 970 219nonstop

Firemní zákazníci

Nejste ještě zákazník Vodafonu?
Připravíme cenovou nabídku na míru vašim potřebám. Pošlete vaše požadavky na e-mailovou adresu poptavka@vodafone.cz nebo nám zdarma zavolejte na 800 77 77 00. Po-Pá 8:00 – 18:00
Tip: Přeskočte automat a mluvte rovnou s člověkem.

Stávající zákazníci:

Živnostníci a malé firmy:
800 77 00 77, případně *77. nonstop

Střední firmy a korporace:
Zdarma volejte 800 77 77 94. Po-Ne 8:00 – 20:00

Neznáte svoje heslo pro kontakt s operátorem?

Dotazy nám můžete také poslat na naši online podporu.
Odpovědi
na nejčastější otázky najdete v Centru péče.

Ze zahraničí:
Volejte na +420 776 977 100. nonstop
Cena je vám účtována jako odchozí hovor do ČR dle vašeho roamingového tarifu. Více informací.

Potřebujete v zahraničí naléhavě pomoct?

Pokud jste mimo ČR a potřebujete naléhavě pomoci, měnit své služby, nebo zjistit roamingové ceny, můžete nám ze zahraničí zdarma zavolat na speciální číslo:
+420 776 970 219nonstop

Zákazníci OneNet

Nejste ještě zákazník Vodafonu?
Připravíme cenovou nabídku na míru vašim potřebám. Pošlete vaše požadavky na e-mailovou adresu poptavka@vodafone.cz nebo nám zdarma zavolejte na 800 77 77 80. nonstop

Stávající zákazníci:
Zdarma volejte 800 77 77 80 nonstop
nebo napište na Oddělení Péče o významné zákazníky.

Odpovědi na nejčastější otázky najdete v Centru péče

Ze zahraničí:
Volejte na +420 776 977 100. nonstop
Cena je vám účtována jako odchozí hovor do ČR dle vašeho roamingového tarifu. Více informací.

Potřebujete reklamovat službu nebo zařízení?

Spletli jsme se a vystavili vám špatné Vyúčtování? Nebo vám nefunguje zařízení, které jste si od nás koupili? Jednoduše vyplňte online formulář, případně se za námi stavte v jedné z prodejen. Budeme se snažit vše vyřešit k vaší spokojenosti.

Jak reklamovat Vyúčtování Jak reklamovat zařízení

Zjistěte si stav své opravy a reklamace

Zjistěte si informace, zda vaše reklamované zařízení už čeká na prodejně. Nebo se podívejte, v jaké fázi je oprava vašeho zařízení v servisním středisku

Stav na prodejně Stav v servisu

Mohlo by se Vám hodit

Kontakt pro média

Zajímáte se o Vodafone? Neváhejte se na nás obrátit. Nebo se rovnou podívejte do tiskového centra, kde najdete přehled novinek z naší firmy.

E-mail: media@vodafone.cz
Tel.: +420 776 971 266

Posílání smluv, dodatků a formulářů

Pro posílání smluv, dodatků a formulářů prosím použijte adresu pece@vodafone.cz. Jste-li firemní zákazník, pošlete dokumenty na firemnipece@vodafone.cz. Přílohy je možné zaslat maximálně do velikosti 10 MB.

Na této adrese bohužel nemůžeme zodpovědět vaše dotazy týkající se přímo vašich služeb nebo účtu u Vodafonu. Pro jejich zodpovězení vás prosíme o vyplnění formuláře spolu s vaším heslem do Samoobsluhy a vaším telefonním číslem pro případ nutného zpětného kontaktu. Rádi vám odpovíme.

Nastavení služeb a další požadavky

Potřebujete-li např. změnit tarif nebo nastavení služeb, vysvětlit Vyúčtování, zablokovat SIM kartu, objednat telefon nebo získat konkrétní informace o zákaznickém účtu, zavolejte prosím operátora linky Vodafone péče o zákazníky na čísle *77 nebo 800 77 00 77.

Ze zahraničí volejte +420 776 977 100 (za hovor zaplatíte jako za běžný hovor do ČR dle vašeho roamingového tarifu. Více informací o tom, jak se dovolat operátorovi).

Tísňová volání

Tísňová volání jsou bezplatné hovory směrované na jednotné evropské číslo tísňového volání a na národní čísla tísňových volání.

Pro tísňová volání jsou stanovena tato čísla:

  • 112 - jednotné evropské číslo tísňového volání;
  • 150 - Hasičský záchranný sbor ČR;
  • 155 - Zdravotnická záchranná služba;
  • 158 - Policie ČR;
  • 156 - obecní (městská) policie (není dostupné na celém území ČR).

V případě volání na některou z tísňových linek vždy uveďte:

  • vaše jméno a příjmení;
  • telefonní číslo, ze kterého voláte;
  • co se stalo;
  • pokud možno přesné místo události;
  • podle požadavku pracovníka operačního střediska další potřebné údaje.

Pokud voláte některé z tísňových čísel, pracovník operačního střediska se vám ohlásí: "Tísňové volání" a uvede název složky, do které jste se dovolali (Hasiči, Záchranná služba, Policie, případně Městská policie).

Myslete na to, že čísla tísňového volání slouží výhradně pro případy nouzových situací, a nesmí být proto v žádném případě zneužívána. Pokud máte děti, vysvětlete jim prosím, že zbytečné blokování linky může vážně ohrozit životy všech, kteří v dané chvíli pomoc skutečně potřebují.

Další informace o tísňovém volání:

  • Tísňové volání je bezplatné. Můžete ho použít, i když máte zablokované odchozí hovory. Tísňové číslo 112 je dostupné dokonce i bez SIM karty.
  • Operačnímu a informačnímu středisku Integrovaného záchranného systému ČR, které provozuje pracoviště pro příjem těchto volání, je Vodafone povinen zpřístupnit lokalizační a jiné údaje umožňující identifikaci volajícího a jeho polohy - jméno, příjmení, adresu, místo volání atd.
  • Vodafone je oprávněn zpracovávat tyto údaje při každém přenosu volání na čísla tísňového volání, a to i přes dočasný zákaz či neexistenci souhlasu volajícího (dotyčného účastníka).
  • Za zneužití tísňového volání hrozí postižení zákonnou sankcí.

Výběrové řízení

Jestli chcete zařadit Vodafone do výběrového řízení na poskytování telekomunikačních služeb, můžete nás kontaktovat na:

  • E-mailu: poptavka@vodafone.cz
  • Adrese: Vodafone Czech Republic a.s., Oddělení Tendr, náměstí Junkových 2, 155 00, Praha 5

Nezapomeňte nám zanechat údaje:

  • IČO, název firmy, jméno a číslo/ e-mail kontaktní osoby, podmínky výběrového řízení.
  • Těšíme se na spolupráci s Vámi!

A co bude dál?

  • Jakmile nám pošlete svoji pozvánku do výběrového řízení, ozve se vám náš obchodní zástupce a domluví podrobnosti.

Kontrola stavu objednávky pro přenos čísla

Potřebujete si zjistit, v jakém stavu je vaše objednávka pro přenos čísla? Zjistíte to zde.

Partnerská prodejní call centra

Chcete si ověřit, z jakého čísla vám naši partneři mohou zavolat s nabídkou? Podívejte se na přehled našich partnerských prodejních call center.

Nabídka pozemku pro výstavbu antenního zařízení

Máte pozemek a chcete nám ho nabídnou pro výstavbu antenního zařízení? Tady máte možnost! Stačí vyplnít formulář a my se vám ozveme.

Pomohly vám informace na této stránce?