
Vítejte ve světě eSIM
Společně tvoříme lepší budoucnost
Výhody eSIM
Bezpečnost
Protože eSIM nelze vyjmout, zvyšuje se celková bezpečnost vašeho zařízení.
Snadný přechod
Vyměňte svou klasickou SIM za eSIM. Rychle, jednoduše, online. Využít můžete i funkci Přenos SIM/eSIM.
eSIM šetří planetu
Skvělá zpráva. Díky naší virtuální eSIM již nemusíme vyrábět plastové karty.
Jak postupovat?
Objednání eSIM
1 Přihlaste se do samoobsluhy Můj Vodafone a v sekci Služby klikněte na Objednat

2 Vyberte si jak eSIM aktivovat
Aktivovat eSIM si můžete jednoduše přes QR kód nebo vám ji rovnou pošleme do zařízení.

Zobrazení QR kódu
1 Pro zobrazení QR kódu ve své samobsluze Můj Vodafone se odhlaste a znovu přihlaste.

2 Pokračujte do sekce Služby - Moje eSIM
3 Zobrazte si svůj QR kód pro následující aktivaci

Aktivace v zařízení
1 Pro aktivaci eSIM ve svém telefonu nebo tabletu potřebujete QR kód
Najít ho můžete v naší webové samoobsluze Můj Vodafone, nebo vám jej předal prodejce, pokud jste nakupovali na prodejně.

2 Pokračujte do nastavení svého zařízení

3 V nastavení naskenujte QR kód ze samoobsluhy Můj Vodafone nebo QR z voucheru
Tím aktivujete svou novou eSIM.

4 Pokud máte nové telefonní číslo, nejprve zavolejte na linku *77
Pomůžeme vám s aktivací vašeho nového čísla.
Výměna SIM karty za eSIM v samoobsluze Můj Vodafone
Podle jednoduchého videonávodu zvládnete výměnu stávající SIMky sami.
Přenos bez přihlašování do samoobsluhy Můj Vodafone
Pokud váš nový telefon podporuje funkci Přenos SIM/eSIM tzv. eSIM transfer, neváhejte a využijte ho. Je to rychlé a jednoduché.
Jaké operace nová funkce Přenos SIM/eSIM umožňuje:
- Výměnu SIM v původním telefonu za eSIM v cílovém telefonu.
- Výměnu SIM za eSIM v tom samém telefonu.
- Přesun eSIM z jednoho telefonu do druhého.

Co si zkontrolovat
Přenos SIM/eSIM může být spušťen i při prvním zapnutí nového telefonu. V takovém případě vám bude tato možnost automaticky nabídnuta.
Pokud v menu nového telefonu pod Nastavení / Připojení / Správce SIM naleznete možnost „Přenést SIM z jiného telefonu“ (a tato volba je aktivní), váš telefon přesun zvládne.
Co je třeba k úspěšnému přesunu?
- Váš nový telefon musí podporovat eSIM.
- Ujistěte se, že oba telefony mají aktualizovaný software,
- Jsou připojené k Wi-Fi nebo datům,
- Mají zapnutý Bluetooth.

Seznam podporovaných zařízení
Samsung Galaxy S25, Samsung Galaxy S25+, Samsung Galaxy S25 Ultra
V případě těchto modelů lze provést eSIM transfer prozatím pouze mezi jednotlivými modely.
Google Pixel 9a
SIM/eSIM lze převést z modelové řady Pixel 6 a novějších na Google Pixel 9a.
Skupina podporovaných telefonů s operačním systémem Android se rychle rozšiřuje. Další modely a značky tak budou brzy následovat.
Aktivace eSIM
1 Obdržíte notifikaci do svého telefonu.
Po nákupu obdržíte notifikační zprávu, následujte instrukce.
2 Pokračujte dle instrukcí v nastavení na svém telefonu.

Moje eSIM nastavení
1 V aplikaci najdete sekci Moje eSIM
Tam můžete svou eSIM aktivovat, pokud jste například smazali notifikaci ve svém telefonu.

2 Pokračujte dle instrukcí.
Svou eSIM můžete také zablokovat nebo převést do jiného zařízení.


Potřebujete poradit?
Jak si mohu pořídit eSIM?
Způsobů jak si pořídit eSIM je několik.
- Papírový eSIM voucher s QR kódem - získáte ho v naší prodejně nebo vám ho pošleme poštou
- Virtuální eSIM s QR kódem. Pokud jste již náš zákazník, virtuální eSIM vám pošleme do vaší samoobsluhy Můj Vodafone prostřednictvím QR kódu.
- Virtuální eSIM přímo do zařízení (EID). Pokud jste si u nás v prodejně koupili zařízení (např. telefon nebo hodinky) s podporou eSIM, můžeme vám poslat eSIM přímo do tohoto zařízení. Při prvním spuštění nového zařízení vás pak zařízení automaticky vyzve ke stažení Vodafone eSIM. Pokud si zvolíte aktivaci eSIM přímo do zařízení v samoobsluze Můj Vodafone budete potřebovat číslo EID. Stačí v telefonu otevřít „Telefon“ a přejít na kartu „Klávesnice“. Následně zadejte kód: *#06#.
Pokud váš telefon podporuje funkci eSIM transfer (Přenos SIM/eSIM), přenos plastové SIM na eSIM je jednoduchý. Jestliže v menu nového telefonu pod Nastavení / Připojení / Správce SIM naleznete možnost „Přenést SIM z jiného telefonu“ a tato volba je aktivní, váš telefon funkci umožňuje.
Nemůžu najít QR kód v Můj Vodafone
Virtuální QR kód najdete v aplikaci Můj Vodafone nebo ve webové samoobsluze v sekci Služby a Moje eSIM. Stačí kliknout na Objednat eSIM a Stáhnout prostřednictvím QR kódu. Kód je jednorázový, nelze jej použít opakovaně.
Co mám dělat, když koupím nový telefon?
Už máte naši eSIM a chcete ji nahrát do jiného zařízení?
Pokud váš telefon podporuje funkci eSIM transfer (Přenos SIM/eSIM), přenos plastové SIM na eSIM je jednoduchý. Jestliže v menu nového telefonu pod Nastavení / Připojení / Správce SIM naleznete možnost „Přenést SIM z jiného telefonu“ a tato volba je aktivní, váš telefon funkci umožňuje.
Pokud váš telefon nepodporuje funkci eSIM transfer (Přenos SIM/eSIM) je třeba nejdřív odstranit eSIM z prvního zařízení. Bez tohoto kroku se neobejdete. Pozor, při smazání je třeba, aby byl telefon připojený k internetu. Jen tak se informace o jejím smazání přenese do našich systémů a svou eSIM můžete následně znovu použít pro nahrání do nového zařízení. Upozorňujeme, že při nahrání eSIM do nového zařízení prostřednictvím eSIM voucheru je PIN kód vždy přednastaven na výchozí hodnotu, tj. 1234.
Svou eSIM připravenou ke stažení do nového zařízení najdete v aplikaci Můj Vodafone, ve webové samoobsluze.
V případě aktivace digitální eSIM bez přednastaveného PIN kódu můžete PIN zapnout, vypnout nebo změnit přes menu telefonu. Postupy pro jednotlivé telefony se mohou lišit a příklady nastavení pro telefony s OS Android nebo iOS najdete v centru péče.
Co mám dělat, pokud mám klasickou SIM kartu a chci si pořídit eSIM?
Celý proces výměny SIM za eSIM vyřídíte pohodlně a nejrychleji z vašeho domova, aniž byste museli do Vodafone prodejny.
Pokud váš telefon podporuje funkci eSIM transfer (Přenos SIM/eSIM), přenos plastové SIM na eSIM je jednoduchý. Jestliže v menu nového telefonu pod Nastavení / Připojení / Správce SIM naleznete možnost „Přenést SIM z jiného telefonu“ a tato volba je aktivní, váš telefon funkci umožňuje.
Pokud váš telefon nepodporuje funkci eSIM transfer, výměnu SIM za eSIM jednoduše zadáte v samoobsluze Můj Vodafone. Sekce “Přehled / Moje SIM/eSIM karta / Vyměnit moje SIM kartu za eSIM”. Až budenová eSIM připravena ke stažení, pošleme vám SMS. Po obdřžení SMS se znovu přihlaste do samoobsluhy, kde najdete QR kód. Ten načtěte pro stažení eSIM do nového telefonu.
Co mám dělat, když telefon ztratím?
Proveďte blokaci telefonního čísla v aplikaci nebo samoobsluze Můj Vodafone (nebudete ale dostupní na stávajícím telefonním čísle). Následně si v apliaci nebo samoobsluze zažádejte o výměnu SIM karty. eSIM získáte v samoobsluze Můj Vodafone ihned, pro fyzickou SIM kartu se stavte ve Vodafone prodejně.
Instaloval/a jsem si eSIM, ale nepřihlásila se do sítě. Co mám dělat?
Pokud se eSIM nepřihlásí do sítě (nebo z ní nelze volat), obvykle stačí zapnout režim Letadlo a následně jej zase vypnout, případně v nastavení telefonu v sekci Správa SIM/eSIM vypnout a zapnout eSIM. Během pár sekund se eSIM přihlásí do sítě. Další možností je restartovat telefon.
Využil/a jsem funkce eSIM transfer (Přenos SIM/eSIM) v novém telefonu, ale přenos nebyl dokončen. Co mám dělat?
Pokud se eSIM nepřihlásí do sítě (nebo z ní nelze volat), obvykle stačí zapnout režim Letadlo a následně jej zase vypnout, případně v nastavení telefonu v sekci Správa SIM/eSIM vypnout a zapnout eSIM. Během pár sekund se eSIM přihlásí do sítě. Další možností je restartovat telefon.
Může se stát, že se eSIM po přenosu aktivuje až během několika minut. Vyzkoušejte tedy nejdříve přepnout telefon do režimu letadlo a zpět, případně restartovat telefon.
Obecně však důvodů nezdařeného Přenosu může být více. Např. přerušení připojení k Wi-Fi nebo jiná aktivní objednávka na vašem telefonním čísle. Postupujte prosím podle instrukcí, které jsme vám zaslali v SMS nebo podle instrukcí, které zobrazuje přímo telefon.
V každém případě je SIM v původním telefonu stále aktivní. Původní SIM/eSIM deaktivujeme až v momentě, kdy je eSIM úspěšně nainstalovaná do nového telefonu.
Má eSIM nastavený PIN?
Virtuální eSIM má SIM vypnutý, ale můžete jej sami nastavit. Tuto možnost najdete po přihlášení do samoobsluhy Můj Vodafone v sekci Moje SIM/eSIM.
Pokud jste si eSIM nainstalovali prostřednictvím papírového eSIM voucheru, výchozí PIN je 1234.
V obou případech doporučujeme využívat biometrické ověření, které dnes nabízejí téměř všechny telefony.
Potřebujete více informací o eSIM?
Zajímají vás informace o tom, jak přejít na eSIM, co při změně telefonu, jak eSIM aktivovat v Můj Vodafone?
Navštivte naše centrum péče