Jak získám novou SIM kartu po ztrátě nebo odcizení telefonu a kdy bude aktivní?

Ať už jste SIM kartu ztratili, nebo vám ji někdo odcizil, novou vám dáme zdarma. Je více způsobů, jak ji můžete získat, vyberte si ten, který vám vyhovuje nejvíc.

Přihlaste se do samoobsluhy Můj Vodafone a jděte do sekce Služby - SIM karta a telefon.

K přihlášení použijte administrátorské heslo.

Objednejte si SIM kartu v položce "Nová SIM karta".

SIMku od nás dostanete poštou, obvykle dorazí do 2 až 3 pracovních dnů.

Další možnosti, jak získat novou SIM kartu:

  1. aplikaci Můj Vodafone - na hlavní stránce v části Další funkce - Zobrazit více, kde najdete objednávku SIM karty.
  2. Navštivte některou z našich prodejen, kde dostanete SIMku hned - stačí znát administrátorské heslo (u zákazníků s rámcovou smlouvou vyžadujeme také občanský průkaz a lze je ověřit i heslem plátce).
  3. Zavolejte na Linku péče o zákazníky na *77 nebo 800 77 00 77 a SIMku vám pošleme poštou.

Je dobré vědět:

  • Novou SIM kartu si prosím vyzvedněte co nejdříve. I když máte SIM blokovanou, nepřerušuje se tím účtování vašeho tarifu nebo smlouva.
  • Používáte anonymní předplacenou kartu? V tom případě si novou SIM můžete objednat telefonicky nebo si ji vyzvedněte osobně v prodejně.

Jak si můžu novou SIM kartu aktivovat?

Ať už si vyberete jakýkoliv způsob, aktivaci nové SIM karty provedeme obvykle do 1 hodiny.

  1. V samoobsluze Můj Vodafone - v sekci Služby - SIM karta a telefon vyplňte v části Aktivace nové SIM 19místné výrobní číslo nové SIM a klikněte na uložit.
  2. aplikaci Můj Vodafone - na hlavní stránce v části Další funkce - Zobrazit více zvolte Aktivaci SIM karty a naskenujte 19místné výrobní číslo nové SIM.
  3. Přes Linku péče o zákazníky - zavolejte nám z jakéhokoliv čísla na 800 77 00 77.
  4. Osobně v naší prodejně.
Číslo SIM karty

Kontakty, které jste měli uložené na staré SIM kartě, na nové SIM nebudou a nelze je bohužel dohledat. Proto doporučujeme kontakty pravidelně zálohovat (například přes Google účet nebo iCloud). Pokud používáte Vlastní 3G zónu, je třeba po výměně SIM karty v administraci 3G zóny telefonní číslo odebrat, a po dokončení změny znovu přidat. Následně doporučujeme restartovat telefon.

Naposledy upraveno 18. 12. 2020