Převedli jste mě z exUPC do systémů Vodafonu, jak bude vypadat první Vyúčtování?
Informace se týkají zákazníků, kteří dříve používali služby v systémech exUPC a převedli jsme je do systémů Vodafonu. Další informace k Vyúčtování u Vodafonu najdete také na této speciální stránce.
Proč po přihlášení do Můj Vodafone vidím výrazně vyšší aktuální útratu (za probíhající období)?
Nemusíte se obávat, že by vaše příští Vyúčtování nebylo správně.
Během prvního zúčtovacího období po přesunu služeb do systémů Vodafonu se může výše aktuální útraty výrazně lišit od běžné měsíční platby. Aktuální útrata totiž zahrnuje účtovanou částku za probíhající období a mimořádně také účetní zůstatek (přeplatek či nedoplatek) ze dne, kdy jsme vaše služby převáděli z exUPC systémů do systémů Vodafonu.
Všechny pozdější přijaté platby však v pořádku zohledníme v následujícím Vyúčtování, takže Vyúčtování budete mít vystavené správně.
Svou aktuální útratu můžete sledovat v samoobsluze Můj Vodafone v sekci Vyúčtování. Pokud nevíte, jak se do samoobsluhy přihlásit, podívejte se na náš návod.
Je možné, že po převodu do systémů Vodafonu nebudu jeden měsíc nic platit?
Ano, tato situace může nastat, záleží to na datu převodu do systémů Vodafonu a na vašem zúčtovacím období.
Důvodem je zejména to, že v exUPC systémech jste za služby platili předem, v systémech Vodafonu je však nově platíte zpětně.
Proto se může stát, že od vás za jeden měsíc nebudeme chtít žádnou platbu, případně se platba pro Vodafone neobjeví v předpisu SIPO nebo se nestrhne inkasem. Vše si můžete zkontrolovat v samoobsluze Můj Vodafone v sekci Vyúčtování, a to ve vystaveném PDF Vyúčtování za poslední období. Na první straně najdete aktuální částku k zaplacení.
Některé zákazníky informujeme o aktivaci služby sami, a to tak, že od nás dostanete rovnou e-mail s požadavkem na ověření vaší e-mailové adresy (e-mail přijde od "overeni@vodafone.cz"). Pokud jste dříve do svého e-mailu pravidelně dostávali Vyúčtování, můžete odkaz v e-mailu využít a potvrdit nám, že vám můžeme Vyúčtování nadále posílat. Kdybyste to nestihli včas, kdykoliv později si můžete posílání Vyúčtování do e-mailu aktivovat podle našeho návodu.
Kde Vyúčtování najdu, jak se v něm vyznat?
Vyúčtování najdete v samoobsluze Můj Vodafone v sekci Vyúčtování. Pokud nevíte, jak se do samoobsluhy přihlásit, podívejte se na náš návod. Pomoct vám může také náš videonávod.
Každé PDF Vyúčtování obsahuje také vysvětlení jeho částí a položek.
Podívejte se na průvodce Vyúčtováním po převedení služeb:
Musím pro placení Vyúčtování používat jiné platební údaje?
Pokud máte nastavené inkaso nebo SIPO, nic se pro vás nemění a vše bude automaticky fungovat i dál.
Pro jednorázové platby můžete nadále využívat původní platební údaje (variabilní symbol a číslo účtu), platba nám v pořádku dorazí. Ve Vyúčtování vám už však budeme zobrazovat nové číslo účtu i nový variabilní a specifický symbol, neuděláte tedy chybu, když využijete vždy aktuální údaje z Vyúčtování.
Jestli jste doposud využívali trvalý příkaz, doporučujeme vám provést změnu na inkaso, díky kterému nemusíte hlídat případné změny ve výši plateb nebo v datu vystavení Vyúčtování. Po převodu služeb do systémů Vodafonu může dojít ke změně data vystavování Vyúčtování a zejména v prvním období se bude částka na Vyúčtování lišit od běžné měsíční platby, proto doporučujeme, abyste si stav plateb za Vyúčtování zkontrolovali v samoobsluze Můj Vodafone v sekci Vyúčtování.