Převedli jste mě z exUPC do systémů Vodafonu, jak bude vypadat první Vyúčtování?

Informace se týkají zákazníků, kteří dříve používali služby v systémech exUPC a převedli jsme je do systémů Vodafonu. Další informace k Vyúčtování u Vodafonu najdete také na této speciální stránce.

Proč po přihlášení do Můj Vodafone vidím výrazně vyšší aktuální útratu (za probíhající období)?

  • Nemusíte se obávat, že by vaše příští Vyúčtování nebylo správně.
  • Během prvního zúčtovacího období po přesunu služeb do systémů Vodafonu se může výše aktuální útraty výrazně lišit od běžné měsíční platby. Aktuální útrata totiž zahrnuje účtovanou částku za probíhající období a mimořádně také účetní zůstatek (přeplatek či nedoplatek) ze dne, kdy jsme vaše služby převáděli z exUPC systémů do systémů Vodafonu.
  • Všechny pozdější přijaté platby však v pořádku zohledníme v následujícím Vyúčtování, takže Vyúčtování budete mít vystavené správně.​
  • Svou aktuální útratu můžete sledovat v samoobsluze Můj Vodafone v sekci Vyúčtování. Pokud nevíte, jak se do samoobsluhy přihlásit, podívejte se na náš návod.

Je možné, že po převodu do systémů Vodafonu nebudu jeden měsíc nic platit?

  • Ano, tato situace může nastat, záleží to na datu převodu do systémů Vodafonu a na vašem zúčtovacím období.
  • Důvodem je zejména to, že v exUPC systémech jste za služby platili předem, v systémech Vodafonu je však nově platíte zpětně.
  • Proto se může stát, že od vás za jeden měsíc nebudeme chtít žádnou platbu, případně se platba pro Vodafone neobjeví v předpisu SIPO nebo se nestrhne inkasem. Vše si můžete zkontrolovat v samoobsluze Můj Vodafone v sekci Vyúčtování, a to ve vystaveném PDF Vyúčtování za poslední období. Na první straně najdete aktuální částku k zaplacení.

Můžete mi posílat Vyúčtování do e-mailu?

  • Samozřejmě, tuto bezplatnou službu si můžete jednoduše aktivovat přes Můj Vodafone.
  • Některé zákazníky informujeme o aktivaci služby sami, a to tak, že od nás dostanete rovnou e-mail s požadavkem na ověření vaší e-mailové adresy (e-mail přijde od "overeni@vodafone.cz"). Pokud jste dříve do svého e-mailu pravidelně dostávali Vyúčtování, můžete odkaz v e-mailu využít a potvrdit nám, že vám můžeme Vyúčtování nadále posílat. Kdybyste to nestihli včas, kdykoliv později si můžete posílání Vyúčtování do e-mailu aktivovat podle našeho návodu.

Kde Vyúčtování najdu, jak se v něm vyznat?

  • Vyúčtování najdete v samoobsluze Můj Vodafone v sekci Vyúčtování. Pokud nevíte, jak se do samoobsluhy přihlásit, podívejte se na náš návod. Pomoct vám může také náš videonávod.
  • Každé PDF Vyúčtování obsahuje také vysvětlení jeho částí a položek.

Podívejte se na průvodce Vyúčtováním po převedení služeb:

Musím pro placení Vyúčtování používat jiné platební údaje?

  • Pokud máte nastavené inkaso nebo SIPO, nic se pro vás nemění a vše bude automaticky fungovat i dál.
  • Pro jednorázové platby můžete nadále využívat původní platební údaje (variabilní symbol a číslo účtu), platba nám v pořádku dorazí. Ve Vyúčtování vám už však budeme zobrazovat nové číslo účtu i nový variabilní a specifický symbol, neuděláte tedy chybu, když využijete vždy aktuální údaje z Vyúčtování.
  • Jestli jste doposud využívali trvalý příkaz, doporučujeme vám provést změnu na inkaso, díky kterému nemusíte hlídat případné změny ve výši plateb nebo v datu vystavení Vyúčtování. Po převodu služeb do systémů Vodafonu může dojít ke změně data vystavování Vyúčtování a zejména v prvním období se bude částka na Vyúčtování lišit od běžné měsíční platby, proto doporučujeme, abyste si stav plateb za Vyúčtování zkontrolovali v samoobsluze Můj Vodafone v sekci Vyúčtování.
  • Podívejte se na všechny možnosti, jak můžete své Vyúčtování platit.