Osobní
Firemní
Spojte služby
Tarify
Internet
Televize
Telefony
Podpora
Přejít k nám
Můj Vodafone
Spojte služby
Tarify
Internet
Televize
Telefony
Podpora
Úvod
Centrum péče
Vyúčtování, platby, kredit
Vysvětlení Vyúčtování
Jak to, že jste mi naúčtovali Poplatek za blokování odchozích služeb?
Jak to, že jste mi naúčtovali Poplatek za blokování odchozích služeb?
Na každém Vyúčtování je vždy vyznačeno datum splatnosti - nejzazší termín, kdy by platba měla být připsána na účet Vodafonu.
Pokud Vyúčtování není uhrazeno do data splatnosti, můžeme vám omezit využívané služby a naúčtovat Poplatek za blokování odchozích služeb.
Výše poplatku závisí na počtu telefonních čísel pod Plátcem (na společném Vyúčtování). Konkrétní částku najdete v
Ceníku služeb
.
Naposledy upraveno 08. 11. 2020
Další články k tématu
Vybrat jiné téma