Co dělat, když jste poslali platbu se špatnými platebními údaji nebo jste vše uvedli správně, ale peníze ještě nedorazily?

Pokud zadáte správně číslo našeho bankovního účtu 117292/0300, nemusíte se bát, peníze dojdou na náš účet. Když ale zadáte špatně číslo našeho bankovního účtu, obraťte se pro dohledání platby na svou banku. V případě, že jste zadali správné číslo účtu, postupujte následovně.

Kdy nemusíte dělat nic?

Platbu bez problému automaticky dohledáme, pokud:

  • Jste zadali variabilní symbol jedné z předešlých faktur a správný specifický symbol.
  • Jste zadali správný variabilní symbol, ale nezadali žádný specifický symbol.

Kdy je nutné zaplatit znovu a podat žádost o dohledání platby?

V ostatních případech je nutné, abyste zaplatili požadovanou částku znovu a poslali žádost o dohledání nespárované platby. Platbu dohledáme do 30 dní a použijeme ji na úhradu dalších Vyúčtování. Do žádosti uveďte:

  • symboly uvedené v platbě,
  • správné symboly, které měly být uvedeny,
  • číslo účtu, ze kterého platba odešla,
  • potvrzení o stržení platby z bankovního účtu,
  • 3. znak z vašeho zákaznického hesla nebo hesla plátce pro komunikaci s operátorem.

Žádost podejte jedním z následujících způsobů:

  • na stránce muj.vodafone.cz vyplňte formulář Dohledat platbu,
  • žádost pošlete na adresu: Vodafone a.s., Accounts receivable, náměstí Junkových 2, Praha 5, 155 00,

Zadali jste správné údaje, ale platba se nepřipsala?

Pokud jste uvedli platební údaje správně, platba byla stržena z vašeho účtu a uplynul už dostatečný čas pro připsání platby na náš účet podle vámi zvoleného způsobu platby, ale přesto se platba na vašem zákaznickému účtu neobjevila, kontaktujte Linku péče o zákazníky na *77. Stačí znát administrátorské heslo nebo heslo plátce.