Nejde mi dobít kredit, jak mám postupovat?

Dobíjeli jsme kredit přes terminál (Sazka, Tipsport, Česká pošta apod.) a kredit se nepřipsal

  • Pokud se kredit nedobil do 24 hodin, využijte Reklamační formulář nebo pošlete písemnou žádost na adresu Vodafone Czech Republic, a. s., náměstí Junkových 2, 155 00 Praha 5.
  • Přiložte kopii účtenky o zaplacení.
  • Uveďte Vaše jméno, adresu a číslo bankovního účtu, kam vám částku můžeme poslat zpět.
  • Vaši žádost vyřídíme nejpozději do 30 dnů a vyjádření vám pošleme na e-mail nebo písemně poštou podle způsobu podání reklamace.

Mám vysoký kredit a další si už nemůžu dobíjet

V případě, že je součet stávajícího a dobíjeného kreditu vyšší než 15 000 Kč, transakce se neuskuteční a váš kredit nebude navýšen. Zvolte si částku pro dobití tak, aby celková výše kreditu nepřesáhla 15 000 Kč.

Číslo jsme dlouho nedobíjeli a teď nejde dobít

Od 24. července 2024 měníme platnost dobitého kreditu, nové podmínky se vztahují na všechny zákazníky a uplatní se při prvním dobití kreditu od data změny.

  • Platnost kreditu bude 7 měsíců od posledního dobití.
  • Pokud během následujících 3 měsíců od vypršení platnosti kreditu svou kartu dobijete, vrátíme vám propadlý kredit do 5 dní.
  • Když si nedobijete kredit ani po 10 měsících od posledního dobití nebo aktivace SIM, automaticky vaše telefonní číslo z důvodu neaktivity zrušíme.

Pokud své telefonní číslo nedobijete déle než 13 měsíců, automaticky ho kvůli neaktivitě zrušíme. Ověřte si prosím, že je vaše číslo stále aktivní. Pokud ne, můžete si pořídit nové.

Mějte přehled o svých službách díky aplikaci Můj Vodafone