Co mám dělat v případě potíží s platbou za Vodafone One?

Platby za vaše předplatné probíhají automaticky každý měsíc. Pokud došlo k nějakým potížím, tady vám poradíme, jak je vyřešíte.

Pravidelná platba za služby neproběhla, jak můžu zaplatit?

Toto se může stát třeba v případě, když na svém účtu nemáte dost peněz nebo když dojde k technickým potížím. Jednoduše jděte do aplikace Můj Vodafone+ a v části Moje služba - Vaše předplatné proveďte platbu a předplatné si tím opět aktivujte.

U mé platební karty vypršela platnost, jak ji v aplikaci vyměním?

Novou platební kartu si nastavíte v aplikaci Můj Vodafone+ v sekci Můj účet - Platební karta.

Platbu za tarif jste mi strhli vícekrát, jak můžu požádat o vrácení peněz?

Pokud došlo k takové chybě, pak se moc omlouváme za komplikace. Využijte prosím asistenta TOBiho (ikona robotí hlavičky) přímo v aplikaci Můj Vodafone+ a požádejte přes něj o vrácení peněz.

Mějte přehled o svých službách díky aplikaci Můj Vodafone