Po provedené aktualizaci set-top box nefunguje správně. Co s tím?

Pokud se po provedené aktualizaci váš set-top box nechová správně, proveďte prosím reset přes menu set-top boxu.

V menu set-top boxu (tlačítko s ikonou domečku) najděte Nastavení (ozubené kolečko v levé části obrazovky) - Nastavení zařízení - Resetovat. Provedení resetu potvrzujete zadáním PINu, přednastavená hodnota je 1234, změnu nebo zjištění aktuálního PINu zařídíte přes Můj Vodafone. Provedením resetu nepřijdete o své případné nahrávky, pouze bude nutné znovu odsouhlasit podmínky používání a provést nalezení kanálů. Pozor - nepoužívejte tlačítko reset, umístěné na set-top boxu, to se využívá jen ve výjimečných situacích, pokud vás k tomu sami vyzveme.

Reset přes menu set-top boxu nepomohl, co mám dělat?

Podívejte se do našeho průvodce řešením potíží, kde se dozvíte další informace.

Mějte přehled o svých službách díky aplikaci Můj Vodafone