Vodafone RE-START – výkup vašeho nevyužívaného telefonu

Vodafone navázal spolupráci se společností Recommerce a díky tomu můžete odprodat váš nepoužívaný chytrý mobilní telefon. Vše zařídíte online bez nutnosti kontaktovat naši zákaznickou linku nebo návštěvy naší prodejny. Váš telefon můžete prodat i v případě, že si nepřejete kupovat nový. Peníze za telefon vám pošleme na váš bankovní účet.

Jak získáte cenovou nabídku?  

Jakmile požádáte o výkup svého telefonu, pomocí online diagnostiky provedeme pár testů. Po dokončení získáte garantovanou cenovou nabídku.

Pokud s ní budete souhlasit, zašleme vám štítky pro bezplatnou přepravu, abyste mohli telefon odeslat do společnosti Recommerce. Ta telefon zkontroluje a pokud bude stav telefonu odpovídat výsledku diagnostiky, převede vám peníze přímo na vámi zvolený bankovní účet. 

Jak dlouho platí cenová nabídka? 

7 kalendářních dnů. Poté se může výkupní hodnota změnit.  

Jak výkup probíhá?

Pro zjištění maximální ceny telefonu navštivte odkaz www.vodafone.cz/vykup-telefonu.

Odkaz najdete také v samoobsluze Můj Vodafone nebo na našem eShopu.

Dostanete se na hlavní stránku a naskenujete QR kód na svém telefonu (které chcete prodat).

Pokud už telefon používáte, klikněte na odkaz, který vás přesměruje do výkupní aplikace. Vyhledejte model vašeho telefonu a rovnou uvidíte částku, kterou můžete potencionálně za telefon získat.

IMEI vašeho telefonu najdete v nastavení nebo pokud na klávesnici pro volání napíšete kód *#06#.

Kvůli ověření stavu vašeho telefonu projdete diagnostickými testy, které zjistí kosmetické poškození, citlivost na dotyk, stav obrazovky a možnosti zadního fotoaparátu.

Celý tento proces zabere jen pár minut.

Po dokončení testů získáte garantovanou cenovou nabídku.

Pokud s ní budete souhlasit, obdržíte e-mailem štítky pro bezplatnou přepravu, abyste mohli telefon odeslat do společnosti Recommerce, která po přijetí zkontroluje jestli skutečný stav odpovídá provedeným testům. 

Pokud kontrola proběhla v pořádku a nic odkoupení telefonu nebrání (např. uzamčení), Recommerce převede peníze přímo na vámi zvolený bankovní účet. Peníze vám pošle do 48 hodin poté, co jí dáte vědět, že s konečnou cenovou nabídkou souhlasíte. 

 V případě, že deklarovaný a skutečný stav nesedí, nebo to situace vyžaduje, Recommerce vás bude kontaktovat s návrhy řešení.

Následně společnost Recommerce vykoupený telefon opraví a zrenovuje, aby mu dala druhý život

Funkční, repasované telefony jsou dále prodávány v Evropě a rozvojových zemích.

Jak vám mohu svůj telefon zaslat?  

  • Uložte jej do malé krabičky nebo pevného obalu, na který nalepíte předplacený štítek, který jsme vám zaslali e-mailem.
  • Neposílejte telefon s poškozenou nebo nafouknutou baterií. Zkontrolujte, zda není baterie zdeformovaná nebo se nepřehřívá.  
  • Odesílejte jen samotný telefon bez příslušenství (bez nabíječky, sluchátek apod.).
  • Balíček odneste na nejbližší sběrné místo DPD (samoobslužné boxy nejsou podporované).
  • Váš balíček je pojištěný proti ztrátě a poškození.

Co mám se svým telefonem před odesláním udělat?

  • Smažte nebo přeneste všechna svá data a důležité informace.
  • Deaktivujte všechny kódy PIN a uveďte telefon do továrního nastavení.
  • Poté vyjměte SIM kartu nebo vymažte eSIM.
  • Společnost Recommerce trvale a bezpečně vymaže veškeré osobní údaje.  

Jak vypnu funkci Najít iPhone? 

Přejděte do Nastavení / Najděte v Apple ID své jméno / Vyberte své zařízení / Klikněte na „Najít iPhone“ / Zvolte Vypnout.   

Jak odeberu ze svého nepoužívaného telefonu účet Google?

Přejděte do Nastavení / Google / Účet Google / Zabezpečení / Vyberte zařízení a klikněte na Odebrat.

Více informací naleznete na adrese https://support.google.com/android/answer/7664951?hl=cs.

Kdy kontaktovat společnost Recommerce?

  • Když chcete zjistit průběh zpracování výkupu telefonu.
  • Pokud chcete výkup zrušit.
  • V případě, že je zboží během přepravy poškozeno nebo se ztratí.
  • Se společností Recommerce se můžete spojit e-mailem na adrese vodafonetradein+cz@recommerce.com.

Vykupujete i stolní telefony nebo tablety?  

Služba Vodafone RE-START je v současné době dostupná pouze pro chytré telefony.  

Mohu vrátit poškozený nebo rozbitý telefon?  

Ne, ale můžete jej odnést do prodejny Vodafone a odevzdat do jednoho z recyklačních boxů.    

Jak mohu sledovat průběh zpracování svého telefonu?  

Až bude váš telefon doručen do společnosti Recommerce, budeme vás informovat e-mailem. Obdobně vás také budeme informovat o každém kroku zpracování.  Máte ještě nějaké dotazy? Napište nám na vodafonetradein+cz@recommerce.com.  

Jak dlouho bude kontrola mého telefonu trvat?  

Přibližně 5 dní od okamžiku, kdy byl společnosti Recommerce doručen.  

Co se stane, pokud společnost Recommerce vyhodnotí, že je stav telefonu jiný, než jsem uvedl/a?

Pokud se stav telefonu liší od toho, co jsme potvrdili online, bude vám e-mailem zaslána nová nabídka, kterou můžete přijmout nebo odmítnout. Pokud novou nabídku odmítnete, zašleme vám váš telefon zpět. Pokud na nabídku neodpovíte, považuje se za přijatou.   

Co se stane, když nepoužívaném telefonu zapomenu svou SIM kartu?  

Bude okamžitě zničena a nelze ji vrátit, proto ji nezapomeňte před odesláním vyjmout.
 

Proč mám svůj telefon poslat společnosti Recommerce a ne Vodafone?  

Pro řádné zpracování použitých telefonů jsme navázali spolupráci s pravými odborníky ze společnosti Recommerce se sídlem ve Francii.  

Nemohu najít odpověď na svou otázku.  

Máte ještě nějaké dotazy? Napište nám na vodafonetradein+cz@recommerce.com.  

Mějte přehled o svých službách díky aplikaci Můj Vodafone