Co když ztratím zařízení, ve kterém používám OneNumber?

  • Vodafone OneNumber je služba, která vám umožní zůstat ve spojení, i když zrovna nemáte po ruce mobilní telefon. Své telefonní číslo a neomezený tarif můžete používat až na 2 dalších zařízeních s eSIM, jako jsou třeba chytré hodinky, náhradní chytrý telefon nebo třeba tablet.  

Co mám dělat, když ztratím svůj hlavní telefon?

V tomto případě co nejdřív zablokujte své telefonní číslo, aby nemohlo dojít k jeho zneužití. Pomůže vám s tím tento návod. Když budete mít zablokovanou SIM s hlavním telefonním číslem, přestanou vám fungovat také všechna zařízení ve službě OneNumber, dokud své hlavní číslo opět neodblokujete.

Co mám dělat, když ztratím hodinky nebo jiné zařízení, ve kterém mám eSIM díky OneNumberu?

Zrušte službu OneNumber přes portál OneNumber. Díky tomu dojde k blokaci služby ve ztraceném zařízení, váš hlavní telefon však bude nadále fungovat. Pokud u sebe máte jiné zařízení (například jiné hodinky), do kterého chcete eSIM přesunout, nemusíte OneNumber rušit a eSIM stačí přesunout do nového zařízení.

Mějte přehled o svých službách díky aplikaci Můj Vodafone