K čemu je dodejka a proč chceme souhlas s uvedením rodného čísla?

Dodejku používáme při objednání nebo změně služeb po telefonu. Informuje nás o tom, že zásilku převzal zákazník, který si skutečně zboží a služby objednal.

Co dodejka obsahuje, proč musím uvádět RČ?

  • ověření probíhá přes doručovatele - Českou poštu
  • u nefiremních zákazníků obsahuje zásilka rodné číslo, které je uvedeno na adresním štítku zásilky a na dodejce
  • z důvodu bezpečnosti je ověření přes RČ jediný způsob, jak předat zásilku do správných rukou

Souhlas s uvedením rodného čísla na dodejce a adresním štítku, o který žádáme, je udělován z důvodu možnosti ověření správnosti poskytnutých údajů. Je nezbytný při objednání nové služby, výměny SIM a přechodu z předplacené služby na tarifní. Žádáme o něj v rámci hovoru s operátorem, nebo v rámci elektronické objednávky.

Je v pořádku, že pošta uvidí mé údaje na zásilce?

Co když nechci uvádět RČ?