Pro změnu platební metody se obraťte na operátora Péče o zákazníky na telefonním čísle *77 (ze sítě Vodafone) nebo 800 77 00 77 (z ostatních sítí).
Změna platební metody proběhne zdarma, a pokud chcete mít jistotu, že to bude do konce aktuálního zúčtovacího období, kontaktujte nás nejpozději 7 dní předem.
Změnu platební metody můžete uskutečnit vždy po 30 dnech od poslední změny.
Pro změnu platební metody na dobíjení nesmíte mít závazek plynoucí ze stávající smlouvy se zvýhodněním na služby nebo zvýhodněným telefonem/modemem, omezené služby z důvodu pozdní platby Vyúčtování, dlužnou částku po splatnosti a jiná omezení.
Automaticky ukončíme ty služby, které není možné využívat s novou platební metodou. Například elektronické Vyúčtování.
Jak zaplatím poslední Vyúčtování?
Poslední Vyúčtování nelze zaplatit kreditem.
Zaplatit ho můžete inkasem (pokud jste ho měli aktivní) nebo bankovním převodem.
Vyúčtování si můžete stáhnout po dobu 6 měsíců od přechodu na předplacenou kartu tak, že se do samoobsluhy přihlásíte přes číslo plátce. Číslo plátce najdete ve kterémkoliv z dřívějších Vyúčtování, jde zároveň o specifický symbol.