Na výběr máte ze 3 možností:
Pokud využíváte pevné telefonní číslo u jiného poskytovatele, můžete si ho k Vodafonu přenést. Jak na to, píšeme na této stránce.
Tuto službu mohou využít naši firemní zákazníci s rámcovou smlouvou.
Číslo pevné linky je geografické číslo a přiděluje se podle kraje, ve kterém je číslo používané. Je možné ho zřídit pouze na jedné konkrétní adrese, kterou během objednávání čísla zadáte do našeho systému a souhlasíte s tím, že číslo budete využívat pouze tam.
Služba nabízí 2 varianty:
Co potřebuji pro využívání služby Fixní linka - Volání z IP telefonů v rámci DSL?
Výhody služby Fixní linka
Kolik služba stojí?
Podmínky služby najdete tady.
K pevnému internetu si můžete pořídit i pevnou linku. Službu si můžete objednat na našich stránkách - zanechte nám kontakt a my se vám ozveme.
Co potřebuji pro využívání služby Pevná linka?
Výhody služby Pevná linka
Doplňkové služby a jejich nastavení
U Pevné linky můžete využít několik doplňkových služeb - např. hlasovou schránku nebo přesměrování hovorů. Nastavíte si je snadno pomocí zkrácených kódů:
Nastavení doplňkových služeb najdete také v samoobsluze Můj Vodafone, kam se přihlásíte e-mailem a heslem.
Podmínky služby najdete tady.
Co služba Pevné telefonní číslo - přesměrování na mobil nabízí?
Jak služba Pevné telefonní číslo - přesměrování na mobil funguje?
Geografické telefonní číslo se přiděluje podle kraje, kde je používané. To stanoví číslovací plán (např. Pardubický kraj má předvolbu 46).
Kdy se může služba Pevné telefonní číslo - přesměrování na mobil hodit?
Výhody služby Pevné telefonní číslo - přesměrování na mobil.
Jak si mohu službu aktivovat?
Mohu si změnit telefonní číslo, na které chci pevné číslo přesměrovat?
Ano, změna je zdarma a můžete ji zadat v samoobsluze Můj Vodafone v části Služby - Volání.
Ceny služby najdete v Ceníku. Kompletní podmínky jsou k dispozici na této stránce.