Jak postupovat při přenosu pevné linky od jiného operátora?

Chcete vyměnit poskytovatele pevné linky a nechcete ztratit své stávající telefonní číslo? Stačí si vybrat jeden z našich výhodných tarifů. Pokud máte stále aktivní pevnou linku u stávajícího operátora a chcete si číslo zachovat, rozhodně ji nerušte, protože v tom případě bychom vám stávající číslo nemohli přenést.

Objednání nové služby nebo přenos pevné linky s námi zařídíte:

Pro přenos budete potřebovat:

  • Vaše stávající telefonní číslo, které chcete přenášet.
  • Název telekomunikační společnosti, od které budete číslo přenášet (komu platíte paušální poplatek za vedení pevné linky).
  • Typ linky - zda se jedná se o standardní přípojku (HTS) nebo digitální linku ISDN (obvykle máte k dispozici více telefonních čísel).
  • OKU kód, díky kterému můžeme přenos uskutečnit.
  • Adresu, kde služby aktuálně využíváte. Kdybyste chtěli pevnou linku využívat na jiné adrese než doposud, budeme muset ověřit, zda spadá do stejného telefonního obvodu (obvykle okresu nebo většího města).

Jak přenos probíhá?

  • Jakmile od vás obdržíme veškeré potřebné informace, zadáme objednávku a naplánujeme přenos čísla.
  • Přenos trvá přibližně 3 pracovní dny, pokud sami nepožádáte o pozdější termín přenesení.
  • Přenos vašeho telefonního čísla je zdarma.
  • O průběhu přenosu telefonního čísla a o úspěšném převodu čísla (funkčnosti telefonní linky) vás následně budeme informovat SMS zprávou nebo e-mailem.

Mějte přehled o svých službách díky aplikaci Můj Vodafone