Vodafone galerie je webový portál pro stahování placeného i bezplatného obsahu pro zákazníky Vodafonu. Pro přihlášení vám stačí mobilní číslo Vodafonu, na kterém můžete přijímat SMS.
Abyste mohli nakupovat obsah, vyberte volbu přihlášení.
Pro přihlášení zadejte své telefonní číslo a heslo, které vám pošleme SMSkou.
Heslo je jednorázové a platí pouze 5 minut, poté je zneplatněno.
Jak zaplatím za vybraný obsah?
Nákup za peníze - platbu provedete kliknutím na cenu v Kč u vybraného obsahu. Aby nákup proběhl, musíte mít u svého čísla povolené Premium SMS. Platbu odečteme z kreditu nebo ji zařadíme do nejbližšího Vyúčtování.
Nákup za body - máte-li k dispozici dostatek bodů, můžete nákup zaplatit kliknutím na tlačítko s bodovou hodnotou. Body můžete získat jako součást tarifu Red+, Red Naplno 10/20 GB a Red LTE Super/Premium (100 bodů měsíčně, body je třeba vyčerpat vždy v daném měsíci), případně v různých akcích a soutěžích.
Jak si mohu prohlédnout zakoupené elektronické noviny a časopisy?
Zakoupené noviny a časopisy si můžete přečíst:
V prohlížeči na počítači - číst můžete přímo na stránkách Vodafone galerie v sekci Moje knihovna.
V tabletu nebo mobilu - stáhněte si aplikaci Vodafone galerie pro Android nebo iPhone a iPad. Po přihlášení svým číslem a jednorázovým heslem tu najdete všechny zakoupené položky.
Nedaří se mi provést platbu v Galerii, co může být důvodem?
Zkontrolujte prosím:
Volací limit - musíte mít dostatečný prostor na to, aby proběhla platba za objednaný obsah.
FlexiStrop - v případě nízkého FlexiStropu se objednávka nepodaří.
Premium SMS - platba probíhá přes Premium SMS, které nesmíte mít zablokované.
Mám potíže s využitím zakoupeného obsahu, kam se můžu obrátit?
Pokud máte se stažením nebo využitím zakoupené položky potíže, obraťte se prosím na poskytovatele obsahu společnost ATS Praha:
telefonicky na číslo 296 363 199 (v pracovních dnech od 9 do 17 hodin)
e-mailem na galerie@atspraha.cz
Kde najdu informace o svém účtu a zakoupených položkách?
V sekci Moje galerie najdete:
Můj profil - nastavení SMS notifikací a přehled o zaregistrovaných účtech (např. pro službu Mobilní TV nebo HBO GO).
Přehled - informace o stavu bodů, předplatných a uskutečněných transakcích.
Historie nákupů - přehled o uskutečněných nákupech a bodových transakcích.
Moje knihovna - váš zakoupený obsah, kdykoliv se k němu můžete vrátit.