To, že vám nejdou odeslat SMSky, může mít několik příčin. Podívejte se, co je potřeba zkontrolovat:
Zkontrolujte, že nejste blokovaní.
Důvodem blokace může být dosažení FlexiStropu.
Pokud máte předplacenou kartu, tak zkontrolujte dostatek kreditu.
Vytočte jako odchozí hovor kód *22#, zůstatek kreditu vám zobrazíme na displeji telefonu.
Je možné, že máte v telefonu nastavené blokování odchozích SMS zpráv.
Pro zrušení blokování napište na displeji vašeho telefonu kód pro zrušení veškerého blokování #330*heslo# (jestliže jste dosud neměnili heslo pro blokování, použijte 0000). Tento kód odešlete jako hovor. Na displeji telefonu se zobrazí hláška Blokování zrušeno či podobná zpráva dle typu vašeho telefonu. Vypněte a zapněte telefon.
Zkontrolujte, že máte správně nastavené číslo SMS centra.
V nastavení pro zprávy musíte mít uvedené číslo SMS centra (střediska zpráv): +420 608 005 681.
Zjistěte, zda máte v telefonu dostatek paměti pro SMS.
Velikosti paměti na SMS se liší podle typu telefonu. Podrobnosti najdete v uživatelské příručce vašeho telefonu.
Vložte SIM kartu do jiného telefonu.
Ověříte tím, zda je nemožnost odesílání SMS způsobena SIM kartou nebo telefonem.
Pokud vám SMSky stále nebudou fungovat, tak kontaktujte operátora na Lince péče o zákazníky na čísle *77 nebo se stavte v některé z našich prodejen.