Co mám dělat, když mi nefungují MMS?

Vyzkoušejte následující:

Vypněte a zapněte telefon.

Je to jednoduchá rada, ale někdy pomůže nejvíc.

Zkontrolujte, jestli máte MMS aktivní.

Aktivaci MMS ověříte v samoobsluze Můj Vodafone v části Služby - Volání a SMS.

Zkontrolujte nastavení MMS ve vašem telefonu.

Nastavení si zkontrolujte podle našeho návodu.

Ověřte, že máte povolená mobilní data v telefonu.

Pokud byste měli zakázané mobilní připojení, MMS nebudou fungovat a zpráva vám nedorazí.

Pokud vám výše uvedené rady nepomohou, kontaktujte operátora na Lince péče o zákazníky na čísle *77 (při volání ze sítě Vodafone) a sdělte mu konkrétní příklad MMS, která nejde doručit (číslo odesílatele/příjemce, datum, čas). Informace předá dál k prověření. Z jiné sítě volejte 800 77 00 77.

Naposledy upraveno 15. 03. 2021