Heslo brání zneužití vašeho zákaznického účtu a díky němu jsou vaše data u nás v bezpečí.
Pokud máte podezření, že vaše heslo někdo zná, co nejdříve si ho změňte na nové.
Pro podrobnější vysvětlení k heslům u Vodafonu klikněte sem.
Jak si můžu změnit číselné heslo?
Číselné heslo si můžete změnit na vlastní kombinaci přes Můj Vodafone:
Přes Můj Vodafone na webu - změnu můžete provést v sekci Účet - Hesla. Abyste si mohli nastavit nové číselné administrátorské heslo, je potřeba se do samoobsluhy přihlásit přes e-mail a heslo (je potřeba mít oprávnění administrátora).
Přes aplikaci Můj Vodafone - v sekci Můj účet - Změna hesla. Abyste si mohli nastavit nové číselné administrátorské heslo, je potřeba se do samoobsluhy přihlásit přes e-mail a heslo (je potřeba mít oprávnění administrátora).
Heslo vám po ověření můžeme změnit také následujícími způsoby, v tom případě vám nové heslo vygeneruje systém a dostanete ho do SMS:
Přes operátora Linky péče o zákazníky na čísle *77 (800 77 00 77).
Jak si můžu změnit heslo pro přihlašování přes e-mail?
Přes Můj Vodafone na webu - změnu svého e-mailu nebo hesla můžete provést po přihlášení do samoobsluhy Můj Vodafone v sekci Nastavení přihlašování e-mailem.
Přes aplikaci Můj Vodafone+ - v sekci Účet - Přihlašovací údaje. Zde můžete změnit přihlašovací e-mail nebo heslo pro Můj Vodafone.