nav-check nav-user nav-search nav-basket nav-arrow nav-close nav-hamburger loading cash-registry transport-car network-antenna sms-a-mms odcizeny-telefon document onenet group-business person vodafone-box dum volani-wifi globe-arrow adsl glte handshake fms internet-v-mobilu modem predplacene-karty prislusenstvi pro-mlade rodina tablet tarify telefon vf-zarizeni volani-ze-zahranici volani-do-zahranici aktualni-utrata-a-cerpani vyuctovani historie-vyuctovani-a-plateb dobijeni check-ok sluzby internet earphone world kolac block sim-karta-a-telefon ostatni special info agreement lock arrows messages chat smart-devices pass domecek pevny-internet convergence Vodafone

K čemu je dodejka a proč chceme souhlas s uvedením rodného čísla?

Dodejku používáme při objednání nebo změně služeb po telefonu. Informuje nás o tom, že zásilku převzal zákazník, který si skutečně zboží a služby objednal.

Co dodejka obsahuje, proč musím uvádět RČ?
  • ověření probíhá přes doručovatele - Českou poštu
  • u nefiremních zákazníků obsahuje zásilka rodné číslo, které je uvedeno na adresním štítku zásilky a na dodejce
  • z důvodu bezpečnosti je ověření přes RČ jediný způsob, jak předat zásilku do správných rukou
Souhlas s uvedením rodného čísla na dodejce a adresním štítku, o který žádáme, je udělován z důvodu možnosti ověření správnosti poskytnutých údajů. Je nezbytný při objednání nové služby, výměny SIM a přechodu z předplacené služby na tarifní. Žádáme o něj v rámci hovoru s operátorem, nebo v rámci elektronické objednávky.
Co když nechci uvádět RČ?

Pokud vám takový postup nevyhovuje, můžete zajít do naší prodejny a náš zaměstnanec vás ověří přímo na místě.

Mějte svůj účet pod kontrolou

Stáhněte si aplikaci Můj Vodafone

Vše důležité vyřešíte přímo ve svém telefonu.

https://www.vodafone.cz/muj-vodafone/

Přihlaste se do Můj Vodafone

Spravujte svůj účet odkudkoliv.

Přihlášení

  • Vždy něco navíc
  • Nastavení vždy po ruce
  • Výdaje pod kontrolou
  • Nejlepší aplikace