Vodafone

K čemu je dodejka a proč chceme souhlas s uvedením rodného čísla?

Dodejku používáme při objednání nebo změně služeb po telefonu. Informuje nás o tom, že zásilku převzal zákazník, který si skutečně zboží a služby objednal.

Co dodejka obsahuje, proč musím uvádět RČ?
  • ověření probíhá přes doručovatele - Českou poštu
  • u nefiremních zákazníků obsahuje zásilka rodné číslo, které je uvedeno na adresním štítku zásilky a na dodejce
  • z důvodu bezpečnosti je ověření přes RČ jediný způsob, jak předat zásilku do správných rukou
Souhlas s uvedením rodného čísla na dodejce a adresním štítku, o který žádáme, je udělován z důvodu možnosti ověření správnosti poskytnutých údajů. Je nezbytný při objednání nové služby, výměny SIM a přechodu z předplacené služby na tarifní. Žádáme o něj v rámci hovoru s operátorem, nebo v rámci elektronické objednávky.
Co když nechci uvádět RČ?

Pokud vám takový postup nevyhovuje, můžete zajít do naší prodejny a náš zaměstnanec vás ověří přímo na místě.

Mějte svůj účet pod kontrolou

Stáhněte si aplikaci Můj Vodafone

Vše důležité vyřešíte přímo ve svém telefonu.

Přihlaste se do Můj Vodafone

Spravujte svůj účet odkudkoliv.

Přihlášení

  • Vždy něco navíc
  • Nastavení vždy po ruce
  • Výdaje pod kontrolou
  • Nejlepší aplikace