Vodafone

Jak účtujeme aktivaci a zrušení tarifu nebo balíčku?

Účtování při aktivaci a zrušení tarifů

Při aktivaci tarifu:

  • Zaplatíte poměrnou část poplatku.
  • Zároveň dostanete poměrnou část volných jednotek podle počtu dní, kdy už tarif v zúčtovacím období používáte.

Při zrušení tarifu (změnou na jiný tarif):

Jaký tarif před změnou využíváte Kolik za něj zaplatíte
Red tarify, Business Red tarify, Nabité tarify, tarify Naplno, Odepiš, Mezi námi, Férové tarify, Speciální edice Tarifu na Míru (Zvýhodněné tarify do 24. 8. 2012), Sdílený tarif pro podnikání a tarif Start. Od 17.5.2017 platí také pro Red LTE tarify, Business Red LTE tarify, Smart tarify, Business Smart tarify. Poměrnou část poplatku podle doby, ve které služby opravdu využíváte. Pokud vám zbydou nějaké volné jednotky, nepřevádějí se.
Start 100 / 200 / 500 minut, Red Naplno, Red+, Business Red+, Neomezeně v síti a Neomezeně do všech sítí, #jetovtobě. Do 17.5.2017 platí pro Red LTE tarify, Business Red LTE tarify, Smart tarify, Business Smart tarify. Zaplatíte celý měsíční poplatek. Pokud vám zbydou nějaké volné jednotky, nepřevádějí se.
Účtování při aktivaci a zrušení samostatných a doplňkových balíčků

Při aktivaci balíčku s volnými jednotkami:

  • Zaplatíte poměrný poplatek z ceny balíčku.
  • Dostanete také poměrný počet jednotek.
  • Výjimkou jsou balíčky, které se obnovují podle data aktivace, jako jsou např. Připojení na měsíc, Připojení ze zahraničí na stálo nebo Balíčky ke kartě. U nich účtujeme poplatek vždy celý a balíček obnovíme po měsíci. Celý měsíční poplatek účtujeme také u Zvětšení datového balíčku, se kterým máte k dispozici navýšená data okamžitě po aktivaci .

Při zrušení balíčku:

  • Zaplatíte poměrnou část poplatku z ceny balíčku.
  • Výjimkou jsou datové balíčky, roamingové balíčky, balíčky minut pro volání do zahraničí, MMS balíček a Balíčky ke kartě. U nich měsíční poplatek účtujeme v plné výši.
  • Případné zbylé volné jednotky nepřevádíme.
K jakému datu se poměrné účtování vztahuje?
  • Pokud se na změnu vztahuje poměrné účtování, poplatky vypočítáme s ohledem na datum změny a termín vašeho zúčtovacího období.
  • Jestli platíte Vyúčtováním, začíná zúčtovací období v některém z předem určených termínů.
  • U předplacených karet je zúčtovací období stejné s kalendářním měsícem (od prvního do posledního dne v měsíci).
Příklad:
Vaše zúčtovací období začíná vždy k 20. dni v měsíci. Vy si 12. změníte tarif. Abyste nemuseli 8 dní čekat na začátek dalšího období, aktivujeme vám vybraný tarif rovnou a propočítáme ho tak, abyste ho mohli využívat hned. Takže zaplatíte jenom poměrnou část poplatku z ceny tarifu na 8 dní, a podle toho dostanete určitý počet jednotek. Od začátku dalšího zúčtovacího období pak už budete mít všechny volné jednotky z tarifu za běžnou měsíční cenu. Poplatek za původní tarif buď propočítáme, nebo ho naúčtujeme celou částkou, podle typu tarifu. Nevyužité volné jednotky při změně tarifu nepřevádíme.
Jak účtujeme zrušení telefonního čísla?

Rušíte telefonní číslo nebo ho přenášíte k jinému operátorovi?

  • Účtujeme vždy poplatky za celý měsíc.
  • Zároveň máte k dispozici všechny volné jednotky.
  • Proto vám doporučujeme přenos čísla plánovat ke konci zúčtovacího období.

Mějte svůj účet pod kontrolou

Stáhněte si aplikaci Můj Vodafone

Vše důležité vyřešíte přímo ve svém telefonu.

Přihlaste se do Můj Vodafone

Spravujte svůj účet odkudkoliv.

Přihlášení

  • Vždy něco navíc
  • Nastavení vždy po ruce
  • Výdaje pod kontrolou
  • Nejlepší aplikace