nav-check nav-user nav-search nav-basket nav-arrow nav-close nav-hamburger loading cash-registry transport-car network-antenna sms-a-mms odcizeny-telefon document onenet group-business person vodafone-box dum volani-wifi globe-arrow adsl glte handshake fms internet-v-mobilu modem predplacene-karty prislusenstvi pro-mlade rodina tablet tarify telefon vf-zarizeni volani-ze-zahranici volani-do-zahranici aktualni-utrata-a-cerpani vyuctovani historie-vyuctovani-a-plateb dobijeni check-ok sluzby internet earphone world kolac block sim-karta-a-telefon ostatni special info agreement lock arrows messages chat smart-devices pass Vodafone

Co mám udělat pro to, abyste můj záznam z databáze Solus odstranili?

  1. Stačí uhradit všechna Vyúčtování po splatnosti.
  2. Pak Vodafone automaticky zašle do databáze SOLUS informaci, že již nejste dlužníkem.
  3. Záznam bude v SOLUSu zachován po 1 rok, ale bude u něho uvedena informace, že dluh byl uhrazen.

Jestli si nejste vědom žádné nesplacené částky, obraťte se prosím přímo na sdružení SOLUS. Jedině od sdružení se dozvíte, která z firem vás vede v databázi jako dlužníka a další informace. My bohužel nemáme tyto informace k dispozici.

Mějte svůj účet pod kontrolou

Stáhněte si aplikaci Můj Vodafone

Vše důležité vyřešíte přímo ve svém telefonu.

Přihlaste se do Můj Vodafone

Spravujte svůj účet odkudkoliv.

Přihlášení

  • Vždy něco navíc
  • Nastavení vždy po ruce
  • Výdaje pod kontrolou
  • Nejlepší aplikace